• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 1 اسفند 1400
کد مطلب : 154369
+
-

جهان/اگر طوفان بگذارد

جهان/اگر طوفان بگذارد

اگر طوفان یونیس اجازه بدهد، امروز هم 2بازی در لیگ برتر برگزار می‌شود. طوفانی که اخیرا دامان انگلستان را گرفته و این کشور را در‌نوردیده، 120مایل بر ساعت سرعت دارد. یونیس باعث تخریب بخشی از ورزشگاه وایتالیتی (ورزشگاه خانگی بورنموث) شد و دیدار گیلاس‌ها مقابل ناتینگهام‌فارست را به تعویق انداخت. حتی ترکش‌های یونیس به اردیویزه هلند هم برخورد و تک‌بازی جمعه‌شب لیگ فوتبال این کشور را متوقف کرد. این طوفان پرواز تاتنهامی‌ها به شهر منچستر را نیز تحت‌تأثیر قرار داد اما تا لحظه تنظیم این خبر هنوز مسابقه‌ای در لیگ برتر عقب نیفتاده. این در حالی است که دولت به مردم هشدار داده در خانه بمانند.
منچستریونایتد با اینکه از قافله مدعیان قهرمانی جا مانده، به‌خاطر حضور کریستیانو رونالدو در این تیم و خود نام من‌یونایتد در کانون توجه قرار دارد. فاصله 20امتیازی با تیم همشهری صدرنشین باعث نمی‌شود یونایتد برای ادامه فصل نجنگد. فعلا رتبه چهارمی تضمین‌کننده سهمیه لیگ قهرمانان است، اگر وستهم و آرسنال و ولوز و حتی تاتنهام بگذارند. حریف آنها یعنی لیدز آن تیم زیبای فصل گذشته نیست. بازی زیبا می‌شود اما بعید است یونایتد به دردسر بیفتد. شاگردان مارچلو بیلسا مثل گذشته یقه بزرگان را نمی‌گیرند.
رانگنیک در آستانه بازی لیگ قهرمانان که چهارشنبه مقابل اتلتیکوی بحران‌زده برگزار می‌شود، مدتی است نباخته اما نمی‌تواند حریفان پایین جدول را شکست دهد. این تیم در 5بازی آخر 2برد مقابل وستهم و برایتون به‌دست آورده و به برنلی و ساوتهمپتون امتیاز داده و مقابل میدلزبوروی دسته اولی هم در جام حذفی در ضربات پنالتی شکست خورده است. خبر خوب برای هواداران این تیم این است که رونالدو پس از 6بازی گل‌نزنی که رکورد بود، مقابل برایتون پایش به گلزنی باز شد. این روزها بحث بر سر سپردن بازوبند به این بازیکن و گرفتن آن از مگوایر است. مگوایر که از‌ماه ژانویه سال2020کاپیتان من‌یونایتد بوده، به‌خاطر عملکردش در فصل جاری مورد‌انتقاد واقع شده است. در همین حال نشریه میرر انگلیس هم گزارش داد که رونالدو با اینکه مگوایر کاپیتان منچستریونایتد باشد، مخالف است. مگوایر با تکذیب این موضوع در توییتر نوشت: «گزارش‌های فراوانی درباره این باشگاه دیده‌ام که صحت نداشته‌ و این هم یکی دیگر از آنهاست. قصد ندارم بابت هر آنچه نوشته می‌شود توضیح بدهم و پست بگذارم اما درباره این مورد لازم دیدم شفاف‌سازی کنم. ما با هم متحد هستیم و الان هم روی بازی یکشنبه تمرکز داریم. همگی از روز‌تان لذت ببرید».

این خبر را به اشتراک بگذارید