• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 1 اسفند 1400
کد مطلب : 154364
+
-

با مردم/چراغ‌های کوچه محدث در مرتضوی خاموش است

بیش از یک هفته است که کوچه محدث در خیابان کمالی، خیابان مرتضوی، واقع در منطقه11شهرداری تهران شب‌ها در تاریکی به سر می‌برد؛ زیرا چراغ‌های کوچه همگی خاموش هستند. با اداره برق هم برای رفع مشکل تماس گرفته‌ایم ولی تاکنون نتیجه‌ای نداشته است. این خاموشی فرصت را برای خفت‌گیران و سارقان هموار کرده و امنیت را به خطر می‌اندازد.
ابویی از تهران

همراه اول در چاه‌داد قلعه‌گنج آنتن ندارد
ضعف پوشش یا نبود آنتن همراه اول در اکثر نقاط بخش چاه‌داد شهرستان قلعه‌گنج استان کرمان، مشهود است. روستاهای چاه‌زردان، توریگ صولان، سلیمانیه، اردوگاه، موتورهای عشایری و چند روستای دیگر هم همین وضع را دارند که مشکلات بسیاری به‌خصوص برای تحصیل دانش‌آموزان ایجاد کرده است.
صولتی از چاه‌داد

رشد قیمت‌ها به‌دلیل صادرات و ذخیره ناکافی است
از مهم‌ترین دلایل رشد قیمت یک‌دفعه‌ای بعضی اقلام کشاورزی مثل سیب زمینی، افزایش صادرات یا ذخیره ناکافی بعد از برداشت محصول است. کافی است وزارت جهاد کشاورزی در این مسیر، برنامه‌ریزی کند تا گرانی پیش نیاید.
محب‌علی از داراب 

همه بیمه‌های تکمیلی آنلاین شوند
اینکه بیمه‌های تکمیلی آنلاین نیستند لطمات زیادی به دارندگان این بیمه‌ها می‌زند. مثلا برخی بیمه‌ها مانند شهرداری تهران و نیروهای مسلح بدون دفترچه پذیرش نمی‌شوند؛ درحالی‌که ممکن است دفترچه بیمه آنها برای تعویض رفته باشد یا مثلا در حالت اورژانسی که دفترچه همراهشان نیست به درمان نیاز پیدا کنند؛ درحالی‌که اگر آنلاین باشند اصلا مشکلی پیش نمی‌آید.
فاطمی از تهران 

قطعی سیستم جزو امور روزانه ادارات شده است
شنیدن جمله «سیستم قطع است؛ برو فردا بیا» تبدیل به امری عادی و روزانه در ادارات و سازمان‌ها شده است. در بانک، ‌تامین اجتماعی، پلیس +10، سازمان‌ها، کافی‌نت‌ها و... مدام با قطعی سیستم مواجه می‌شویم و ‌کسی پاسخگو نیست.
مطلبی ازتهران 

قطع پیامک و نرم‌افزار اتوبوسرانی دائمی شده است
 چند‌ ماه است که نرم‌افزار اتوبوسرانی و همچنین سرشماره پیامک این سازمان در تهران قطع است و به‌رغم بارها اعتراض تاکنون کسی پاسخگو نبوده که چرا این سیستم‌ها دوباره راه‌اندازی نمی‌شوند.
یعقوب‌زاده از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید