• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
شنبه 30 بهمن 1400
کد مطلب : 154238
+
-

با مردم/تحویل یخچال در بازه 3ماهه عادلانه نیست

برای خرید یخچال رفتم. از برندهای ایرانی یکی را انتخاب کرده و همه پولش را هم تسویه کردم. اکنون می‌گویند یخچال شما در یک بازه 3ماهه تحویل‌تان می‌شود. در این مدت 3ماه من بدون یخچال چگونه زندگی کنم وقتی فرزند خردسال و شیرخوار هم دارم؟ این عدل و انصاف است؟ حداقل پول را نمی‌گرفتند تا فکر دیگری می‌کردم. اکنون پول را هم بازنمی‌گردانند!
بازوند از تهران 

پرداخت یارانه نباید ادامه پیدا کند
پرداخت یارانه طی سال‌های اخیر بار سنگینی روی دوش دولت‌ها گذاشته و اخیرا هم در مقاطع مختلف مسئولان وعده یارانه‌های مقطعی می‌دهند که اگر پشتوانه خزانه در این پرداخت‌ها نباشد، فقط و فقط عامل تورم بیشتر است... لطفا مسئولان از کارشناسان اقتصادی قبل از وعده دادن مشورت بگیرند.
رئیس‌سادات از کاشان

 10برابر شدن مالیات بی‌عدالتی است
سال گذشته در صنف چوب‌فروشان یک‌میلیون و 300هزار تومان مالیات پرداختم و قبل از ‌آن نیز همیشه مرتب مالیاتم را پرداخته بودم؛ امسال اما بدون هیچ پیش‌زمینه‌ای و درحالی‌که به‌شدت دچار رکود در کسب‌وکار هستیم 13میلیون مالیات برایم نوشته‌اند که اصلا نمی‌دانم چه باید بکنم. اساس تنظیم مالیات‌ها در سال جدید چیست؟
سیدان از تهران 

انحصار در هر موضوعی فسادزاست
انحصار در خرید، ‌فروش، ‌تولید و در کل هر چیزی می‌تواند عامل فساد باشد. به جای انحصاری‌کردن برخی چیزها باید مشارکت و شراکت مدنظر باشد تا هر روز داستان جدیدی ایجاد نشود.
صباحی از تهران 

صادرات قارچ فله‌ای متوقف شود
تولید‌کننده قارچ هستم و به‌ دلیل ناهماهنگی‌های مختلف مجبورم قارچ تولیدی‌ام را به‌صورت فله‌ای به عمان صادر کنم. درحالی‌که می‌دانم از عمان هم به کشورهای دیگر می‌رود بدون اینکه ارزآوری خاصی برای ایران داشته و یا حتی نامی از ایران روی آن باشد. واقعا این وضع ناراحتم می‌کند.
تقوی از شهریار تهران 

سگ‌های ولگرد آرامش مردم فردیس را گرفته‌اند
سگ‌های ولگرد در گوشه و کنار شهرستان فردیس به‌وفور دیده می‌شوند و به‌خصوص در بلوار قریشی جنوبی به‌صورت گله‌ای حضور دارند و باعث رعب و وحشت مردم به‌خصوص کودکان می‌شوند. در هر ساعت شبانه‌روز که بخواهیم از خیابان و کوچه رد شویم با گله‌ای از سگ‌ها مواجه می‌شویم که واقعا وضع وحشتناکی است.
سپیده از فردیس

20سال از بلاتکلیفی اراضی ارتش در محمدیه قزوین گذشت

20سال قبل با خرید سهام، سهامدار اراضی مسکونی ارتش در محمدیه قزوین شدیم. اکنون بعد از 2دهه هنوز تکلیف کاربری زمین‌هایی که سهامش در دست 3هزار سهامدار است، مشخص نشده و عنوان می‌کنند که تغییر کاربری آنها به مسکونی قانونی نبوده است. تقاضای هزاران سهامدار این زمین‌ها تعیین تکلیف زمین‌ها یا بازپرداخت سرمایه‌گذاری سهامداران به نرخ روز است.
جباری از قزوین 

خدمات اتوبوسرانی در فاز8 پردیس دائمی شود
چندی قبل اتوبوسرانی تهران خدمات آزمایشی خود را در فاز8 پردیس آغاز کرد که بسیار مطلوب بود. تقاضا داریم این خدمات دائمی شود و ساعات آن نیز افزایش یابد تا شهروندان که اغلب از اقشار متوسط و ضعیف هستند از پرداخت هزینه‌های تاکسی خلاص شوند.
کثیری از پردیس تهران


آنتن موبایل و اینترنت در مسکن مهر کیان سقز قطع است
مدت‌هاست که آنتن موبایل در مسکن مهر کیان در شهرستان سقز قطع است و اینترنت هم نداریم. در این منطقه که به جاقل معروف است دچار قطع ارتباط می‌شویم و هر چه به مسئولان و ادارات برای رفع مشکل مراجعه کرده‌ایم تاکنون نتیجه نگرفته‌ایم.
نصراللهی از سقز

این خبر را به اشتراک بگذارید