• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
پنج شنبه 28 بهمن 1400
کد مطلب : 154103
+
-

خبر های کوتاه/گریم منفرد برای نقش سردار


از تست گریم داوود منفرد در نقش سردار حاج قاسم سلیمانی برای یک‌سریال تلویزیونی رونمایی شد.به گزارش همشهری در روز میلاد با سر سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر داوود منفرد بازیگر برنامه 
رنگین کمان شبکه 5 سیما به همراه همسرش مهمان برنامه به خانه بر می‌گردیم بودند.در این برنامه، منفرد به بهانه روز پدر و روز میلاد با سر سعادت حضرت علی(ع) یادی از سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی کرد و تصویری از تست گریم برای بازی در نقش حاج قاسم را به نمایش گذاشت.
او درباره حضورش در این سریال گفت: زمانی که برای تست گریم رفتم، تعجب کردم. چون من اصلا شباهتی به ایشان ندارم. در زمان اجرای گریم دو سه ساعت خوابیدم و زمانی که بیدار شدم غافلگیر شدم. در این سریال زندگینامه شهید سلیمانی را می‌خواهند روایت کنند. البته هنوز مشخص نیست که من در این نقش بازی کنم یا به فرد دیگری سپرده شود.

ترانه خائن کشی 

ترانه خائن کشی با صدای رضا یزدانی منتشر می‌شود.رضا یزدانی در گفت‌وگو با ایرنا ضمن اعلام این خبر گفت: ترانه‌ای که خوانده‌ام در تیتراژ استفاده نمی‌شود. چون تیتراژ این فیلم نمی‌طلبید که ترانه داشته باشد. ولی ترانه من برای تبلیغات و تیزرهای فیلم حتما استفاده می‌شود.
یزدانی درباره شرایط موسیقی در این روزها گفت: متأسفانه بچه‌های موسیقی به‌خصوص نوازندگان در این دو سال خیلی سختی کشیدند. فضایی ایجاد شده که آنها برای مخارج زندگی روزمره‌شان هم مشکل دارند. بچه‌های تئاتر هم همین شرایط را دارند. مشخص نیست تا کی درگیر کرونا باشیم. خودم پنجم اسفند در سالن همایش‌های برج میلاد کنسرت داشتم که لغو شد. امیدوارم این دوره آخرین خیز کرونا باشد. همه خسته شدند.

3مجری برای اسکار 

رجینا هال، امی شومر و واندا اسکایز، نودوچهارمین مراسم اهدای جوایز اسکار را اجرا می‌کنند. ایندی وایر گزارش داد، اسکار امسال با حضور 3مجری برگزار خواهد شد. انتخاب این 3 مجری پس از ماه‌ها گمانه‌زنی انجام شد، در بین گزینه‌های مطرح شده که جمع کثیری از سلبریتی‌ها از دواین جانسون گرفته تا تام هالند را دربرمی‌گرفت، استیو مارتین، مارتین شورت و سلنا گومز از محتمل‌ترین‌ گزینه‌ها بودند.مراسم اسکار از سال ۲۰۱۸ که توسط جیمی کیمل اجرا شد، بدون مجری ثابت برگزار شده است. برای مراسم سال ۲۰۱۹ کوین هارت به‌عنوان مجری معرفی شده بود اما او به‌دلیل مناقشات مربوط به جوک‌های 
ضد همجنس‌گرایی او، از این مراسم کنار گذاشته شد. مراسم اسکار آن سال به اجبار بدون مجری برگزار شد و گروهی از چهره‌های معروف اجرای مراسم را در دست گرفتند. از آنجایی که این رویکرد موفقیت‌آمیز از آب درآمد 2 سال بعد هم اسکار بدون مجری برگزار شد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید