• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
شنبه 23 بهمن 1400
کد مطلب : 153664
+
-

با مردم

طرح مسکن ملی نیازمند شفاف‌سازی‌ بیشتر است
حدود 3ماه قبل در طرح مسکن ملی ثبت‌نام کردیم و پیامی مبنی بر بارگذاری مدارک دریافت کردیم. مدارک را بارگذاری کردیم و هنوز هیچ خبر تازه‌ای نداریم. نمی‌دانیم چقدر باید پول بپردازیم، کی و کجا باید بپردازیم و تا پایان کار چقدر باید بدهیم. این چه مدل مسکن ملی است که اطلاعاتش شفاف نیست.
رضایی از تهران 

روستای متروکه وهریز احیا شود
از حدود 40سال قبل روستای وهریز که میان 2 روستای چشمه‌کبود و بلین در بخش مرکزی شهر ایلام در استان ایلام واقع شده، متروکه شده است و اکثر ساکنان آن در روستای چشمه کبود سکنی گزیده‌اند. امروز جمعی از جوانان آن روستا تمایل دارند به وهریز بازگشته و در همانجا به سکونت و فعالیت بپردازند. از مسئولان تقاضا داریم به احیای این روستا کمک کنند.
جمعی از اهالی روستای وهریز

بی‌آرتی‌ها دستگیره مسافر ندارند
هیچ‌کدام از بی‌آ‌رتی‌ها که در خطوط ویژه در تهران مشغول جابه‌جایی انبوه مسافران هستند دستگیره مخصوص مسافر ندارند درحالی‌که همه آنها مملو از مسافرانی هستند که چاره‌ای جز ایستادن ندارند. از مسئولان اتوبوسرانی تقاضا داریم نسبت به نصب دستگیره در اتوبوس‌ها اقدام کنند تا جان مسافران به خطر نیفتد.
حیدری از تهران 

پروازهای باری از فرودگاه لارستان برقرار شود
فرودگاه قدیمی و بین‌المللی لارستان که در زمره 6فرودگاه برتر کشور از نظر پروازهای خارجی است، پروازهای باری یا همان کارگو را ندارد درحالی‌که زمینه ایجاد چنین پروازهایی با توجه به حضور گسترده مردم لارستان در کشورهای حوزه خلیج‌فارس و انجام فعالیت اقتصادی فراهم است. امید داریم با حضور مدیران جهادی و انقلابی خواسته مردم لارستان به ثمر بنشیند.
 
شهر را برای شروع سال جدید آراسته کنیم
به‌عنوان یک شهروند تهرانی پیشنهاد می‌کنم که شهرداری اقدام به شستن خیابان‌ها و کوچه‌های شهر کند و در کنار آن با نصب بیلبوردهای رنگی و شاد با مضمون اشعار شاعران کشورمان در وصف نو شدن طبیعت به استقبال بهار برویم. در 2سال گذشته به‌دلیل کرونا این قبیل اقدامات کمرنگ بوده است.
صباغی از تهران

وسایل حمل‌ونقل برقی تولید شود
راه‌حل معضل آلودگی هوا حرکت به سمت تولید وسایل حمل‌ونقل برقی است و دوری از تولید کننده‌های بنزینی و گازوئیلی است.
حسابی از تهران 

دستفروشان را ساماندهی و تجمیع کنید
در بسیاری از خیابان‌های شهر تهران و در مناطق مختلف دستفروش‌ها بساط کرده‌اند و این موضوع علاوه بر نازیبا کردن سطح شهر، موجب کندی و سختی تردد برای عابرین شده است.پیشنهاد می‌کنم شهرداری با اختصاص دادن فضاهای مشخصی به این افراد، ضمن حمایت از آنان در این وضعیت دشوار اقتصادی به زیبایی شهر هم کمک کند.
خدابنده لو از تهران

محوطه‌سازی‌ مسکن مهر تالش انجام نشد
3سال است که اهالی مسکن مهر تالش پیگیر محوطه‌سازی‌ و آسفالت مجتمع مسکن مهر تالش هستند اما کار از سوی شهرداری به گردن مسکن و شهرسازی انداخته شده و آنها هم پیمانکار را موظف کردند و پیمانکار هم دوباره مسکن و شهرسازی را موظف می‌داند و در میان این پاسکاری‌ها 3سال است اهالی در گل و لای و گرد و خاک زندگی می‌کنند. آسفالت محوطه این مجتمع به اندازه یک خیابان هم نیست یک مسئول، سازمان را موظف به این کار کند.
اهالی مسکن مهر تالش

این خبر را به اشتراک بگذارید