• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 19 بهمن 1400
کد مطلب : 153334
+
-

آن‌سوی باران

راهنما
آن‌سوی باران

آن‌سوی باران یکی از بازی‌های موفق ایرانی در سبک معمایی است که در آن بازیکن مأموریت دارد تا با دویدن روی سازه‌های در حال حرکت و تنها با لمس صفحه و کشیدن انگشت دست، به جهات مختلف در محیط بازی جابه‌جا شود و خود را به دروازه‌ای که در بازی مشخص شده است، برساند. آن‌سوی باران، بازی تحسین شده و فاقد محتوای آسیب‌رسان است که به گواه سایت «کدومو» می‌توانید آن را با خیال راحت در اختیار فرزندتان قرار دهید. حل معماهای پیچیده و مراحل متنوع و چالش‌برانگیز بازی می‌تواند کاملاً سرعت عمل، تمرکز و قدرت حل مسئله را در فرزندتان به چالش بکشد و تقویت کند. این بازی ممکن است برای توانایی‌های کودکان زیر 7سال مناسب نباشد و آنها را دچار ضعف اعتماد به نفس و احساس ناتوانی کند.
شما می‌توانید در مورد قواعد بازی، اتفاقاتی که در بازی می‌افتد و کارهایی که فرزندتان برای عبور از یک مرحله در بازی انجام می‌دهد با فرزندتان گفت‌وگو کنید. اگر سختی یک مرحله فرزندتان را کلافه کرده، با او همدلی کنید و اجازه دهید با آزمون و خطا ترفند و راه درست برای عبور از مرحله سخت را بیابد.
آن سوی باران یک بازی پولی پلتفرم معمایی دوبعدی است که بازیکن می‌تواند بعد از خرید، آن را در حالت آفلاین و به‌صورت تک‌نفره بازی کند. گرافیک هنری بازی در کنار صداگذاری‌ و موسیقی‌های آرام بازی فضایی را در بازی ایجاد می‌کند که حس آرامش را به بازیکن منتقل می‌کند. گیم‌پلی بازی ساده اما چالش‌برانگیز است و بازیکن وظیفه دارد تا قهرمان بازی را طوری هدایت کند که او به دروازه‌ای که در بازی مشخص شده است، برسد. مکانیک‌های بازی پریدن، روی هوا سرخوردن و پرش دوگانه است که با کشیدن انگشت روی صفحه قابل اجراست. سیستم بازی مرحله‌ای و هر مرحله 3 چالش مخصوص به‌خود را دارد. اما چالش اصلی بازی عبور از سازه‌های معلق و رسیدن به دروازه است. سازه‌ها دائماً در حال حرکت هستند و در تمام مرحله‌ها، سعی شده است نوع حرکت سازه‌ها با یکدیگر متفاوت باشد تا هر بار چالشی جدید انتظار بازیکن را بکشد. بازی آن‌سوی باران چهاربخش دارد، هر بخش ۱۴ مرحله اصلی و چند مرحله فرعی دارد که با عنوان «حالت شب» در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید