• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
یکشنبه 17 بهمن 1400
کد مطلب : 153069
+
-

چهره‌ها/احسان خاندوزی،وزیر امور اقتصادی و دارایی


۵۵۰هزار تومان سود سهام عدالت سال قبل تا پایان اسفند به دارندگان این سهام پرداخت می‌شود. بخشی از سود هم در قالب افزایش سرمایه به دارایی صاحبان سهام عدالت افزوده خواهد شد.

رحیم زارع ،سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه

 با انتقال اخذ مالیات بر ارزش افزوده از گواهی‌های سپرده کالایی به گیرنده نهایی کالا، می‌توانیم شاهد رونق و تقویت فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری در این ابزار مالی بورس کالای ایران به‌خصوص بر پایه کالاهای صنعتی و معدنی و پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی باشیم.

محمدرضا کدخدازاده ،معاون ساخت و‌ توسعه راه‌های شرکت ساخت

موضوع تهاتر با نفت برای ساخت جاده‌ها با تعدادی از پیمانکاران و سرمایه‌گذاران بزرگ کشور مطرح شده و پروژه‌های‌ عظیم و مهم ازجمله کریدورهای ترانزیتی کشور در قالب تهاتر با نفت واگذار می‌شوند. براساس توافق صورت گرفته میان ایران و آذربایجان، ۵۰درصد از هزینه 4.8میلیون یورویی ساخت پل مرزی آستاراچای را ایران و ۵۰درصد مابقی را جمهوری آذربایجان برعهده گرفت.

محمد مسیحی ،معاون سازمان امور مالیاتی

 تاکنون بانک مرکزی اطلاعات اولیه ۱۰۰۷ مودی را به سازمان امور مالیاتی ارسال کرده است که برخی از افراد اصلا پرونده مالیاتی نداشتند و قرار شد برای این افراد پرونده تشکیل شود.همچنین  مالیات خودرو برای ۲۷۲ هزار نفر محاسبه شده که معادل ۵۷۰ هزار خودرو است، این افراد تا پایان بهمن مکلف به پرداخت مالیات خود هستند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید