• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
چهار شنبه 13 بهمن 1400
کد مطلب : 152790
+
-

با مردم

در محله اردی در مهردشت یزد 15کوچه به نام رودکی وجود دارد
در ضرورت گرامیداشت یاد مفاخر کشور تردیدی نیست، اما اینکه در یک محله 15کوچه به نام رودکی باشد نشان از بی‌دقتی است و همین موضوع باعث سرگردانی مردم در آدرس‌دادن و اعلام آدرس‌های پستی شده است. مسئولان شورای شهر اصلاح کنند.
قدوسی از مهردشت یزد

در پرداخت یارانه معیشتی تجدید‌نظر کنید
با توجه به گرانی‌های افسار‌گسیخته و فشار فراوانی که به قشر متوسط جامعه وارد شده از مسئولان درخواست داریم تا گروه‌های بیشتری تحت پوشش یارانه معیشتی قرار گیرند.
کربلایی از قم

تکلیف افرادی که کارت سوختشان را گم کرده‌اند، چیست؟
3‌ماه است که کارت سوختم را گم کرده‌ام و قرار بود 15روزه به من کارت بدهند که از آن زمان تاکنون کارتی صادر نشده است. پلیس+10هم پاسخی برای این تأخیر ندارد.
کریمی از تهران

اعضای شورای شهر نامه می‌گیرند کد پیگیری بدهند

باتوجه به اینکه اعضای شورای شهر جهت دیدارهای مردمی جلسه برگزار و در آنها نامه‌هایی از مردم دریافت می‌کنند، شایسته است که کد پیگیری بدهند تا نامه‌های یادشده قابل پیگیری اداری باشد.
قاسم از تهران

تزریق واکسن اجباری شود
در خراسان شمالی به‌خصوص در شهر بجنورد که ما ساکن آن هستیم، مردم استقبال چندانی از تزریق واکسن کرونا در دوز سوم نکرده‌اند و تقریبا از هر دو نفر یک نفرواکسن نزده است. پیشنهاد می‌شود که تزریق واکسن کرونا اجباری شود.
شیروانی از بجنورد

قطعی آب در خیابان شهدای گرگان 
ساکنان کوچه لاله ششم، بن‌بست یکم‌ میخچه‌گران درخیابان شهدای شهرستان گرگان در تابستان و زمستان از ساعت۱۰ شب تا ۷‌صبح با قطعی آب مواجه‌اند. یک مسئول در این خصوص توضیح دهد و مردم را قانع کند.
علی اکبر فرقانی از گرگان
 

این خبر را به اشتراک بگذارید