• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 3 بهمن 1400
کد مطلب : 151637
+
-

نکته بازی/ ادبیات کی‌روش قشنگ بود


تغییر تاریخ بازی استقلال و هوادار به‌دلیل شیوع کرونا در اردوگاه آبی‌ها باعث شد این مسابقه به 24ساعت پیش از دیدار تیم‌های ملی ایران و عراق موکول شود؛ اتفاق عجیبی که طبیعتا باب میل دراگان اسکوچیچ نبود. سرمربی تیم ملی هم در همین زمینه با مقامات مسئول تماس گرفته و گلایه خودش را ابراز کرده است. سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ می‌گوید:«اسکوچیچ به من زنگ زد و با ادبیات عجیبی که انتظارش را نداشتم شروع به گله و شکایت کرد.» ما که نمی‌دانیم سرمربی تیم ملی در این مکالمه چه گفته و چه بسا اصلا از حرف نامربوطی استفاده کرده، اما یادمان هست زمانی کوچک‌ترین انتقاد کارلوس کی‌روش این بود که می‌گفت: «انگار برنامه مسابقات را راننده سازمان لیگ نوشته است.» شما دل‌تان برای همان ادبیات تنگ شده!


از یک «بی‌تفاوت» حمایت می‌کردی؟
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و فولاد به نقد مدیریت باشگاه طی چند‌ماه گذشته پرداخت و گفت: «بحث ما مالی نیست؛ بحث ما بی‌تفاوتی، بی‌خیالی و بی‌توجهی است که در این هفت، هشت‌ماه وجود داشته است.» خب البته گلایه از شرایط مدیریتی در پرسپولیس و استقلال چیز عجیبی نیست، اما وجه بامزه داستان در مورد گل‌محمدی این است که او تا همین چند هفته پیش مشغول حمایت سرسخت از همان مدیران بی‌تفاوت بود! زمانی که مجید صدری تلاش می‌کرد جایگاهش را در مدیریت باشگاه تثبیت کند، همین آقا یحیی حامی او بود و حتی کنار بازیکنان برای صدری استوری حمایتی هم می‌گذاشت. مگر نه این است که مسبب اوضاع مورد اشاره یحیی در چند‌ماه گذشته خود صدری بوده؛ پس چرا از او حمایت می‌کردی؟


مرد تیم‌های معمولی
نفت مسجدسلیمان برای بقا در لیگ برتر متوسل به محمود فکری شده است. نفت دور رفت را با شل‌کن- سفت‌کن‌های همیشگی فراز کمالوند روی پله پانزدهم جدول به پایان برد. این تیم فقط 2 پیروزی کسب کرد و با 11 امتیاز به‌کار خودش در نیم‌فصل اول پایان داد. حالا آنها برای ادامه راه سراغ فکری رفته‌اند؛ کسی که همچنان با دوران کابوس‌وار حضورش در استقلال به یاد آورده می‌شود. فکری آنجا از نظر فنی و حاشیه‌ای دوران موفقی را سپری نکرد. با این حال او امیدوار است به بقای نفت در جدول کمک کند؛ کاری که فصل گذشته هم انجامش داد. شاید بتوان فکری را مرد تیم‌های معمولی نامید؛ کسی که در نساجی هم عملکرد موفقی داشت و چه بسا اصلا نباید روی نیمکت داغ استقلال می‌نشست.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید