• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
پنج شنبه 23 دی 1400
کد مطلب : 150725
+
-

مصرف بازی را مدیریت کن!

مصرف بازی را مدیریت کن!

می‌توانید مصرف بازی‌کردنتان را مدیریت کنید؟ اگر نه، راهش همین است؛ تماس بگیرید، شرح حالتان را بگویید؛ درست همان‌طور که به پزشک یا مشاور می‌گویید. آن‌ها می‌توانند به شما بازی مناسب پیشنهاد دهند یا روش مدیریت مصرف بازی را به شما بگویند.
مرکز مشاوره‌ی بازی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، با هدف تعامل با نظام آموزشی کشور و به‌‌منظور مدیریت شیوه‌ی مصرف بازی توسط کودکان و نوجوانان، اقدام به ارائه‌ی راه‌کارهایی در قالب مشاوره‌های تخصصی به والدین و اولیای مدرسه کرده است.
براساس این خبر، کارشناسان مرکز پس از شنیدن شرح حال کودکان و نوجوانان و آشنایی با علایق، استعدادها و چالش‌های آنان، بازی مناسب را به آن‌ها پیشنهاد خواهند داد.
مرکز مشاوره‌ی بازی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای هم‌چنین در راستای تعامل با آموزگاران، بازی‌های مناسب در زمینه‌ی افزایش هوش، بهبود یادگیری و... دانش‌آموزان را شناسایی کرده که این بازی‌ها توسط کارشناسان در پاسخ به تماس‌هایی که با این مرکز گرفته می‌شود، معرفی خواهند شد.
والدین و اولیای مدرسه‌ها هم می‌توانند در روزهای اداری از ساعت ۹ تا  16 و 30 دقیقه با تلفن 02158129 تماس بگیرند. در روزهای تعطیل هم از طریق سایت 58129.ircg.ir
امکان گرفتن مشاوره فراهم شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید