• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
سه شنبه 30 آذر 1400
کد مطلب : 148753
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/rk3zw
+
-

با مردم/ تقاضای شهریه تکمیلی توسط مدارس غیرانتفاعی غیرقانونی است


دخترم در یکی از  دبیرستان‌های غیرانتفاعی درس می‌خواند. ابتدای سال 22میلیون شهریه اعلام کردند و اکنون می‌گویند باید 6میلیون دیگر بدهید. تازه این مربوط به مدرسه‌ای است که از اول سال کلاس  حضوری نداشته  و کیفیت کلاس‌های آنلاین آن نیز بسیار پایین است. قطعا من و دیگر والدینی که به این مدارس اعتماد کرده بودیم سال آینده فرزندمان را به مدرسه دولتی خواهیم فرستاد اما نباید هیچ نظارتی بر مدارس غیرانتفاعی باشد؟
تمامی از تهران

 آغاز محدودیت‌های کرونایی ضروری است
با توجه به شیوع جهانی سویه جدید کرونا، اومیکرون که ورود آن به ایران هم تأیید شد از مسئولان محترم وزارت بهداشت و سایر نهادها انتظار می‌رود با ابلاغ دستورهای پیشگیرانه و مؤثر، از نفوذ و تکرار آسیب‌ها و تلفات سابق جلوگیری کنند.
بهرامی از سلمانشهر

 تونل نیایش از طبقه اول صدر بازگشایی شود
مدت‌هاست تونل نیایش از طبقه اول بزرگراه طبقاتی صدر بسته است و کسی هم توضیح نمی‌دهد که علت این کار چیست؟ اگر فکر می‌کنند که مشکلی از ترافیک حل نمی‌کند چرا آن را ساخته‌اند، اگر مشکلی در تونل هست چرا آن را برطرف نمی‌کنند، اگر مشکل ساختاری دارد چرا از سازنده‌اش بازخواست نمی‌کنند. چرا اجازه می‌دهند سرمایه‌‌ای ملی اینگونه خاک بخورند و از بین برود؟
مردوخی از قیطریه

 آنلاین نبودن بیمه خدمات درمانی، به ضرر بیمه‌شدگان
کارمند بازنشسته بیمه خدمات درمانی هستم. مسئولان بررسی کنند ببینند آیا واقعا مشکل آزاد حساب شدن نسخه‌های بیمه خدمات درمانی از آنلاین نبودن است؟ دکتر کد ملی بالای نسخه ما می‌نویسد چرا این نسخه را آزاد حساب می‌کنند؟ هرچقدر پیگیری می‌کنیم می‌گویند چون آنلاین نیست! چرا باید اینگونه باشد که ما از بیمه خود محروم باشیم؟
ناهید نیک‌پی از تهران

 بیمه تکمیلی بازنشستگان؛ هر روز ناکارآمدتر
پرداخته هزینه‌های عینک و دندان‌مصنوعی و دارو از بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی حذف شده است. این بیمه به اندازه کافی ناکارآمد بود و حالا با حذف مواردی که ذکر شده فقط به درد زمانی می‌خورد که بازنشسته رو به موت و در بیمارستان باشد! این چگونه حمایتی از بازنشستگان است؟
سبزی از کرج

  سقف پل مکانیزه میدان رسالت نیازمند ترمیم جدی است
پل مکانیزه عابر میدان رسالت که سرپوشیده است به‌صورت جدی نیازمند بازسازی در سقف و دیوارهای اطراف است تا باران تاسیسات پله برقی را خراب نکند. در باران روز شنبه آب روی پله برقی‌ها جاری بود و عابران هنگام تردد در آن چتر به‌دست داشتند. آیا این باران به تاسیسات برقی و فلزات پل لطمه‌ای نمی‌رساند؟ کسی هست که پاسخگوی این وضع باشد؟
همایونفر از نارمک

  تاریکی و نبود جاده، عامل جرم‌خیزی شهرک گلستان بجنورد شده
میزان جرم در شهرک گلستان بجنورد در قیاس با دیگر مناطق بیشتر است، چرا که زیرساخت‌های منطقه مناسب و کافی نیست، درحالی‌که گلستان شهری درون محدوده قانونی شهر بجنورد است. این شهر شب‌ها در تاریکی فرو‌می‌رود و نبود روشنایی فرصت را به سارقان می‌دهد که اموال مردم و شهر را به غارت ببرند. از مسئولان تقاضا داریم نسبت به تامین روشنایی معابر و خط‌کشی آنها و تامین زیرساخت‌های این شهر اقدام کنند.
زیراچی از شهرک گلستان بجنورد

 تلفن‌های اداره پست جوابگو نیستند
مدتی است با شماره‌های مختلف اداره پست تماس می‌گیرم اما کسی پاسخگو نیست. حتی تلفن به اپراتور هم وصل نمی‌شود! واقعا تلفن‌های سازمان پست برای چیست؟ آیا جز این است که مشتریانی که توان  یا فرصت مراجعه حضوری ندارند  یا تنها می‌خواهند اطلاعاتی را دریافت کنند از این طریق اقدام کنند؟
بی‌طرف از تهران

  تزریق واکسن آنفلوآنزا فقط به زنان باردار درست نیست
مسئولان محترم وزارت بهداشت و درمان کشور، تزریق واکسن آنفلوآنزا را برای افراد بالای سن 65سال، به‌خصوص اشخاص دیابتی و دارای فشارخون بالا بسیار لازم و ضروری اعلام کرده‌اند ولی متأسفانه بعضی از مراکز خانه‌های‌بهداشت ازجمله در شهرک خانه اصفهان، این واکسن را فقط به خانم‌های باردار تزریق می‌کنند، واقعاً چرا‌؟!
بلیغیان از منطقه خانه اصفهان

این خبر را به اشتراک بگذارید