• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
دو شنبه 29 آذر 1400
کد مطلب : 148653
+
-

کوتاه از حادثه/ کلاهبرداری طلافروش قلابی از 20زن


پلیس با انتشار تصویر بدون پوشش طلافروش قلابی که زنان را در شبکه‌های اجتماعی سرکیسه می‌کرد از افرادی که در دام او افتاده‌اند درخواست کرد با طرح شکایت پرونده را پیگیری کنند.
به گزارش همشهری، رسیدگی به این پرونده از مدتی قبل به‌دنبال شکایت زنی در قشم آغاز شد. شاکی مدعی بود فردی با معرفی خودش در شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان طلافروش از او کلاهبرداری کرده است. سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در این‌باره گفت: متهم از طریق شبکه‌های اجتماعی خودش را طلافروش معرفی می‌کرد و با تبلیغ در زمینه فروش طلا و جواهرات و ایجاد صندوق امانات در قبال سپرده طلا به طعمه‌هایش وعده می‌داد که به میزان مبلغ سرمایه‌گذاری‌شان به آنها وام پرداخت می‌کند. متهم همچنین در سایت‌های شرط‌بندی طعمه‌های خود را که اغلب زنان متاهل بودند شناسایی و پس از آنکه اعتمادشان را جلب می‌کرد و اطلاعات شخصی‌شان را به‌دست می‌آورد،گوشی‌های‌شان را هک و با به‌دست آوردن عکس و فیلم از آنها از این طریق نیز از آنان اخاذی و کلاهبرداری می‌کرد.
سردار جعفری، در ادامه گفت: متهم از طریق کارت‌های بانکی افراد و با شگرد بالابردن معدل حساب بانکی‌شان تاکنون از افراد زیادی در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور کلاهبرداری کرده که طبق اعترافات اولیه‌اش ۲۰نفر هستند. به گفته وی، این مرد در بازجویی‌ها به کلاهبرداری 700میلیون تومانی از طعمه‌هایش اعتراف کرده و مقام قضایی مجوز انتشار تصویر بدون پوشش متهم را صادر کرده و از افرادی که از او شکایتی دارند دعوت می‌شود به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم مراجعه کنند.

انفجار مرگبار در کارخانه
انفجار مخزن دیگ بخار در کارخانه تولید پنیر زهک، به قیمت جان 2نفر از کارگران و مصدوم شدن 5نفر دیگر تمام شد.
به گزارش همشهری، غلامرضا اربابی، فرماندار شهرستان زهک در استان سیستان و بلوچستان در این‌باره گفت: در این حادثه که شنبه‌شب در یک واحد تولید  پنیر در شهرستان زهک اتفاق افتاد به‌دلیل انفجار مخزن دیگ بخار 2نفر از کارگران جان خود را از دست دادند و 5نفر دیگر نیز مصدوم شدند که هم‌اکنون در بیمارستان امیرالمؤمنین علی(ع) زابل بستری هستند.
به‌گفته او علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید