• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
یکشنبه 14 آذر 1400
کد مطلب : 147303
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/lY35r
+
-

روایت سربازی که زنی را از دست سارق نجات داد

روایت سربازی که زنی را از دست سارق نجات داد

سربازی که با دیدن صحنه سرقت از یک خانم در تهران با سارق درگیر شده و او را ناکام گذاشته بود روایت این حادثه را تشریح کرد.
از چند روز پیش کلیپی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای در سراسر کشور داشت. این کلیپ صحنه سرقت از یک خانم را نشان می‌داد. در همین هنگام سربازی وارد ماجرا شد و با درگیری با سارق او را ناکام گذاشت. سرباز جوان محمد نوری نام دارد و متولد سال72 و سرباز دانشگاه امام حسین(ع) است که در یک برنامه تلویزیونی درباره این حادثه گفت: من هر روز ساعت16 از پادگان خارج می‌شوم اما آن روز به‌دلیل سردرد مرخصی ساعتی گرفتم و حدود ساعت13 از پادگان خارج شدم. بعد از رسیدن به مقصد طبق روال، خواستم ماشینم را در کوچه پارک کنم اما جای پارکی در کوچه نبود به همین دلیل تصمیم گرفتم ماشین را در کوچه دیگر پارک کنم. در جست‌وجوی جای پارک بودم که با صحنه سرقت از آن خانم مواجه شدم.
سرباز جوان ادامه داد: آن لحظه غیرتم قبول نکرد و با خودرو به سارق زدم و با وی درگیر شدم، دست من  پیش از این ماجرا آسیب دیده بود و حین درگیری، درد دستم بیشتر شد. سارق چاقو همراه خود داشت اما چاقوی او روی زمین افتاد. برای همین بود که پس از درگیری با من فرار نکرد و مدام به من می‌گفت که چاقویش را  پس بدهم!
او با اشاره به ایجاد یک صفحه ساختگی به نامش در فضای مجازی، گفت: آقایی در یک صفحه در اینستاگرام ضمن پخش تصاویر این ماجرا، خود را جای من معرفی و عنوان کرده که این کار را انجام داده است، مردم نیز بی‌خبر از همه‌جا پول به وی داده‌اند و این فرد از این اقدام سوءاستفاده کرده است.
سرهنگ اکبر شهباز؛ معاون اجرایی دانشگاه امام‌حسین(ع) نیز در این برنامه، گفت: سعی می‌کنیم برای 6‌ماه اضافه خدمت این سرباز به‌عنوان تقدیر، با لحاظ مقررات، فکری کنیم و مورد عفو قرار بگیرد. این 6‌ماه اضافه به‌دلیل این است که او دیرتر به خدمت مقدس سربازی اعزام شده بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید