• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 14 آذر 1400
کد مطلب : 147236
+
-

تک خط خبر

بررسی آمار پرواز‌های خارجی فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در شهریور و مهرماه امسال نشان می‌دهد که این پرواز‌ها نسبت به‌مدت مشابه در سال گذشته ۱۰۰درصد افزایش یافته‌اند. مسیرهای مشهد-نجف، نجف - مشهد، استانبول-تبریز و تبریز- استانبول، به‌ترتیب ۴مسیر پرتردد خارجی بوده‌اند.

مبلغ تراکنش‌های شبکه الکترونیک پرداخت کارتی در هشتمین‌ماه سال‌جاری به ۶۶۷هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به مهرماه در تعداد و ارزش ریالی به‌ترتیب ۰.۲۹ و ۱۱.۸۶درصد رشد داشته است.

آخرین قیمت‌ اوراق تسهیلات مسکن نشان می‌دهد که زوج‌های تهرانی می‌توانند تا سقف ۴۸۰میلیون تومان شامل ۲۰۰میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر، ۸۰میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۸۰میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند که مستلزم ۷۹میلیون و ۲۰۰هزار تومان هزینه است.

به‌گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران، بیشترین کالاهای کشف شده در 8ماه امسال شامل مواد غذایی، چای، لوازم یدکی، برنج، لوازم خانگی، دخانیات و پوشاک بوده است. واردات لوازم خانگی و پوشاک از سال ۱۳۹۷ ممنوع است.

ارزش سبد سهام عدالت متاثر از شاخص کل بورس در حال نوسان است و در هفته‌های گذشته، ارزش این دارایی به تبعیت از شاخص کل بورس در هفته گذشته 5.5درصدی کاهش یافته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :