• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 13 آذر 1400
کد مطلب : 147173
+
-

با مردم/ رسیدگی به رفع سد معبر، کند است

سد معبر در محدوده میدان خراسان زندگی مردم را مختل کرده است. چندی قبل با تلاش بسیار شماره‌ای پیدا کرده و سد معبر را گزارش کردم اما هر چه صبر کردیم خبری از مأمور رفع سد معبر نشد. روزهای بعد هم خبری نشد. واقعا نیاز است در این زمینه سریع و قاطع عمل کنند تا زندگی مردم مختل نشود.
کاظمی از تهران 

  دانشگاه 4کلاسه کوهدشت 1200دانشجو دارد
وضعیت دانشجویان دانشگاه کوهدشت بسیار بغرنج است. این دانشجویان قبل از کرونا هم شرایط سختی داشتند و اکنون که کرونا هست و کلاس‌ها دایر وضع سخت‌تر شده است. این دانشگاه تنها 4کلاس دارد با کمترین امکانات رفاهی و آموزشی درحالی‌که شهریه آن با شهریه دانشگاه مرکز استان یکی است اما امکاناتش در حد یک مدرسه روستایی است. واقعا اکنون همگی نگران شیوع کرونا در غلغله جمعیت کلاس‌ها هستیم.
فتحی از کوهدشت 

   کمبود پارکینگ در خیابان پیروزی
خیابان پیروزی پر از مراکز خرید طبقاتی است. متأسفانه این مراکز به اندازه کافی پارکینگ ندارند و همین موضوع باعث دردسر شهروندان و بیشتر شدن ترافیک می‌شود. باید هنگام صدور مجوز برای این قبیل مراکز، به اندازه کافی پارکینگ هم برایشان درنظر گرفته شود.
خامسی از تهران

  زمین بایر ورودی کرج بلااستفاده مانده است
ورودی شهر کرج (بعد از پل کلاک) قطعه زمین نسبتا بزرگی است که به حال خود رها شده و منظره خوشایندی ندارد. این زمین قابلیت تبدیل شدن به یک فضای سبز زیبا را دارد که علاوه بر زیبایی بصری برای شهروندان موجب تصفیه و تمیزی هوای منطقه می‌شود.
هروی از کرج

  کارشناس بهداشت مدارس هنوز به منطقه5 تهران سر نزده است
آموزش و پرورش تهران در منطقه5 مدارسش را بازگشایی نکرده است و هر وقت پیگیر می‌شویم می‌گویند باید کارشناس بهداشت بیاید و شرایط را تأیید کند تا بتوانیم بازگشایی کنیم. واقعا نگران وضعیت تحصیلی فرزندانمان هستیم و نمی‌دانیم چه باید بکنیم.
خیری از تهران 

   سرعت اینترنت، استفاده از نرم افزار ایرانی را مختل کرده است
سرعت بسیار پایین اینترنت، استفاده از نرم افزارهای ایرانی مثل گپ و ایتا را غیرممکن کرده است تا چه رسد به نرم افزارهای خارجی. این همه تبلیغات برای نرم‌افزارهای داخلی می‌کنند حداقل سرعت اینترنت برای آنها قابل‌قبول باشد که بشود کار کرد. از سوی دیگر نرم‌افزارهای داخلی جایگزین پر از اشکال است که معلوم نیست چه زمانی برطرف خواهد شد.
پرهام از بجنورد

  مرخصی‌های مادران کارمند اجرایی نمی‌شود
برخی مرخصی‌ها یا دورکاری‌هایی که با توجه به آلودگی هوا یا شرایط کرونا و... برای مادران دارای فرزند خردسال یا باردار درنظر می‌گیرند توسط ادارات و سازمان‌های ذیربط اجرایی نمی‌شود و قانونی هم وجود ندارد که این سازمان‌ها را ملزم به اجرای آن کند و به‌نظر می‌رسد اعلام آنها به‌عنوان خبر فقط دردی برای مادرانی باشد که از آن محرومند.
مرضیانی از تهران 

  مسکن مهر هشتگرد مسئول ندارد
پروژه‌ای به بزرگی مسکن مهر هشتگرد هنوز یک مسئول ندارد که بتوانیم از وی پیگیر امور مربوط به تحویل مسکن باشیم یا انتقادات خود را منتقل کنیم. همین باعث شده طرح کلا راکد بماند.
متقاضی مسکن مهر هشتگرد

   تاکسی‌های گردشی به‌صورت دائم در شهرک خانه باشند
از سازمان تاکسیرانی اصفهان و حومه و شهرداری منطقه 8 اصفهان و اداره راهنمایی و رانندگی این شهر تقاضامندیم ترتیبی اتخاذ نمایند که تاکسی‌های گردشی و کرایه‌ای در سطح شهرک بزرگ و پرجمعیت (خانه اصفهان) که جمعیت زیادی هم دارد به‌طور دائم و به‌صورت گردشی حضور داشته باشند تا حمل‌ونقل مردم در این منطقه وسیع سامان یابد.
محمودی از اصفهان

  علائم راهنمایی و رانندگی نیازمند رنگ‌آمیزی 
همه‌ساله در پاییز و زمستان به‌خاطر بارندگی، علایم راهنمایی و رانندگی رنگ آمیزی شده در آسفالت‌ها به‌تدریج کمرنگ می‌شود لذا لازم است با رنگ‌آمیزی مجدد، این علائم خوانا شده و نسبت به اصلاح آنها اقدام شود تا خدای نکرده حوادث ناگوار پدید نیاید.
نوح علی عسکرآبادی

این خبر را به اشتراک بگذارید