• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 1 آذر 1400
کد مطلب : 146180
+
-

با مردم/ مدیران مدارس از بازگشایی مدارس طفره می‌روند

با اعلام بازگشایی مدارس از اول آذر هنوز تعدادی از مدارس بلاتکلیف هستند و مدیران اعلام می‌کنند که برای بازگشایی نیازمند مجوز هستیم درحالی‌که در خبرها آمده بود بازگشایی به صلاحدید مدیران است. فرزند من دانش‌آموز مدرسه آینده‌سازان ایران درمنطقه ۵ شهرداری است و مدرسه از بازگشایی طفره می‌رود.اکنون ما سرگردان شده‌ایم که مدرسه فرزندمان باز می‌شود یا خیر و اگر باز نشود تا کی این روش آموزش آنلاین ادامه خواهد داشت و تکلیف مشکلات آموزشی فرزندانمان چیست.
سمایی از تهران 

   معادن تبریز فعال شود، بیکاری از بین می‌رود
استان آذربایجان‌شرقی دارای ذخایر غنی معدنی است و آنگونه که مسئولان می‌گویند تنها 20درصد از ظرفیت آن بهره‌برداری می‌شود. چرا در این بخش سرمایه‌گذاری نمی‌کنند که بیش از نیمی از معادن استان دایر یا فعال شوند و بیکاری در استان به صفر برسد؟
خوشدل از تبریز

   فکری به حال کاسبان شود
کاسبان بیمه ندارند و از پس اجاره برنمی‌آیند، کاسبی نیست، مالیات و برق و پسماند هم باید بدهند. رونقی هم در بازار نیست. چقدر باید از جیبمان هزینه کنیم. افزایش حقوق‌ها تأثیری در رونق اقتصادی کاسبان ندارد.
بلور فروش از تهران

  تاریکی بلوار باباییان در حکیمیه
روشنایی بلوار باباییان در منطقه حکیمیه به خیابان دماوند بسیار کم است و با توجه به‌دست‌اندازهای فراوان این خیابان، آسیب‌های فراوانی به‌خودروها وارد و در برخی مواقع موجب تصادف می‌شود. از مسئولان تقاضا داریم نسبت به تامین روشنایی این بلوار اقدام کنند.
حسینی از تهران

   بلاتکلیفی در صدور مجدد کارت سوخت
یک‌ماه است کارت سوختم را گم‌کرده‌ام و با هر بار مراجعه به پلیس10+ می‌گویند که سیستم قطع است! بالاخره تکلیف افرادی مثل من چیست؟ تا کی باید از حق خود محروم باشم و منتظر بمانم تا به من کارت سوخت مجدد بدهند.
حق ازلی از تهران

   جاذبه‌های گردشگری کرج ناشناخته مانده است
کشور ما از معدود کشورهایی است که به واسطه شرایط اقلیمی مناسب، زیبایی‌های 4فصل را دارد. به‌عنوان نمونه در همین اطراف شهر کرج، روستاهای بسیار دیدنی وجود دارد که بسیاری از مردم از وجودشان بی‌اطلاعند. پیشنهاد می‌کنم این مناطق در برنامه‌های تلویزیونی و فضای مجازی تبلیغ شوند تا مردم از وجودشان مطلع و بهره‌مند شوند.
سلاجقه از کرج

   معابر ویژه معلولان باید افزایش یابد
چرا هیچ معبری برای عبور معلولان با ویلچر در فضاهای پرجمعیت تعبیه نشده است. من به‌عنوان یک فرد کم‌توان به حد کافی برای عبور و مرور نگرانی و اضطراب دارم که عبور از مکان‌های شلوغ این نگرانی را مضاعف می‌کند. ما هم جزو همین مردم و شهروند همین کشور هستیم. درخواست داریم تا بیشتر به رفاه حال افراد کم‌توان توجه شود.
کدخدازاده از تهران

   شهریار فضاهای مناسب برای بازی کودکان ندارد 
ما کودکی‌مان را در کوچه‌ها و بازی‌کردن با هم سن و سال‌هایمان سپری کردیم و بهترین اوقات زندگی‌مان بود. هم‌اکنون چنین امکانی برای بچه‌ها وجود ندارد اما شهرداری می‌تواند با ایجاد فضای مناسب در هر محله و منطقه امکان بازی و تفریح را برای کودکان فراهم کند که نسبت به این موضوع در شهریار غفلت شده است.
الله‌وردی از شهریار

   کسانی که می‌توانند برای زندگی به شهرهای کوچک بروند
واقعا این روزها با توسعه امکانات که به‌صورت نسبی در گوشه و کنار کشور هست خیلی‌ها می‌توانند ساکن شهرهای کوچک شوند و کلانشهرها خلوت‌تر شود. مثلا کلانشهرهایی مثل تهران و اصفهان و شیراز و... پراسترس هستند و اگر کسی شغلش وابسته به حضورش در این شهرها نیست بهتر است به شهرهای کوچک‌تر برود تا زندگی آرام‌تری را تجربه کند تا به مدیریت شهرهای بزرگ نیز کمک شود.
محمد مروتی از تهران

  مانع‌زدایی نشود پیشرفت نخواهیم کرد
تا مانع‌زدایی‌ها در بخش تولید صورت نگیرد پیشرفتی حاصل نمی‌شود و در نتیجه اقتصاد کشور بهبود نخواهد یافت.لذا از مسئولان نهایت انتظار می‌رود که کوتاه کردن زمینه‌ها و دست‌های ناپاک و اخلالگر را در دستور کار و در اولویت قرار بدهند.
عسکرآبادی از تهران

    گیلان پرباران چرا باید سیل داشته باشد
درحالی‌که استانی مثل گیلان قرن‌هاست بارش باران را در همه فصول تجربه می‌کند، چگونه است که در آن سیل جاری می‌شود. مگر نه اینکه بعضی راهکارها قرن‌ها در شهرهای این استان اعمال می‌شود. پس چه شده است که هر دم سیل می‌آید غیر از این است جنگل‌تراشی و نابودی مزارع و درختان این وضعیت را رقم زده است. از مسئولان انقلابی تقاضا داریم جلوی بدتر شدن این معضل را بگیرند و اجازه بدهند گیلان پابرجا بماند.
یوسفی از لنگرود

این خبر را به اشتراک بگذارید