• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
یکشنبه 30 آبان 1400
کد مطلب : 146083
+
-

شهردار تهران درخصوص روند گزینش منابع انسانی اعلام کرد

تخصص و تعهد دروازه ورود به مدیریت شهری

شهردار تهران در مراسم تکریم و معارفه دبیر هیأت مرکزی گزینش شهرداری گفت: گزینش از ارزش، ویژگی‌های خاص و جایگاه رفیعی در ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار است و مسئولیت بزرگ و تاریخی بر عهده همکاران در گزینش قرار دارد.
به گزارش پایگاه خبری شهر، علیرضا زاکانی افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرموده‌اند که گزینش باید هوشمندانه، عالمانه و دقیق باشد. ما باید اعتدال در اعلام نظریه‌های خود و رعایت حق الناس و حق‌الله را داشته باشیم که آینده شهرداری تهران وابسته به عملکرد گزینش است.
او با بیان اینکه زمانی شهرداری تنها به‌عنوان یک نهاد خدماتی نقش داشت، اظهار کرد: امروز نقش خدماتی، نقش حداقلی شهرداری است و قائل به نقش آفرینی در قامت یک نهاد خدمتگزار و مدیریت واحد شهری هستیم و معتقدیم می‌توانیم همه مسئولان را برای تحول روح و جسم شهر و خدمت مؤثر به مردم همراه و همدل کنیم؛ لذا وقتی چنین نگاه تحول‌گرا و افق بلندی را دنبال می‌کنیم باید ویژگی‌های دیگری مانند تخصص و تعهد را در سرمایه‌های انسانی شهرداری تهران درنظر بگیریم و این امر نیز از وظایف گزینش است.
زاکانی در ادامه، هیأت مرکزی گزینش را دروازه ورودی مجموعه مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: تحقق ایجاد بسترهای خدمت صادقانه و به کارگیری منابع انسانی خدوم و پاسخگو در مجموعه شهرداری تهران منوط به ایفای نقش پررنگ، دقیق و قانونمدار گزینش در این نهاد خدمتگزار است.

این خبر را به اشتراک بگذارید