• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
شنبه 29 آبان 1400
کد مطلب : 145969
+
-

طرح ویژه پلیس برای کنترل ترافیک پایتخت

کوتاه از حادثه
طرح ویژه پلیس برای کنترل ترافیک پایتخت

رئیس پلیس تهران از استفاده ظرفیت پلیس‌های تخصصی برای تسهیل ترافیک پایتخت در ساعات15تا 21خبر داد.
به گزارش همشهری، سردار حسین رحیمی، صبح دیروز در جلسه اضطراری تسهیل تردد و مدیریت ترافیک با تأکید بر استفاده از همه ظرفیت ترافیکی و عملیاتی پلیس پایتخت برای تسهیل ترافیک تهران گفت: استفاده و بهره‌گیری از ظرفیت سایر سازمان‌ها به‌خصوص شهرداری تهران برای کاهش ترافیک تهران در دستور کار است و هم‌اکنون 400نفر برای کمک به مدیریت ترافیک پایتخت به مجموعه راهور تزریق شده است.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در این زمینه از ظرفیت مرکز هوشمند کنترل ترافیک راهور و همچنین مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پایتخت بیش از پیش استفاده خواهد شد، افزود: از امروز(شنبه) طرح‌های ویژه‌ای در حوزه روان‌سازی‌ و مدیریت ترافیک با استفاده از ظرفیت سایر پلیس‌های تخصصی ازجمله پلیس پیشگیری و یگان امداد پلیس پایتخت از ساعت15تا21 در همه نقاط شهر تهران به مرحله اجرا در خواهد آمد.
وی با تأکید بر اینکه موضوع مدیریت ترافیک به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس پایتخت قرار دارد، افزود: در کنار اقدامات صورت گرفته در حوزه روان‌سازی‌ ترافیک، علل و عوامل افزایش ترافیک پایتخت و راه‌های برون‌رفت از آن در دفتر تحقیقات کاربردی پلیس پایتخت بررسی می‌شود. به‌گفته سردار رحیمی، موضوع ترافیک نیازمند همراهی و هم‌افزایی سایر سازمان‌هاست که در این زمینه وظایف سازمان‌های مختلف مشخص و به آنها اعلام شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید