• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 20 آبان 1400
کد مطلب : 145309
+
-

با مردم/ تخلفات پزشکی جدی گرفته نمی‌شود

شایسته نیست موضوع رسیدگی به تخلفات سهوی یا عمدی پزشکان محترم کمرنگ و بی‌اهمیت جلوه داده شود چون این قشر گرانقدر همانند سایرین ممکن‌الخطا هستند اما برخورد با آنها و جرائم درنظر گرفته شده کافی و بازدارنده نیست. انتظار این است با ترتیب اثردادن به شکایات و درنظر گرفتن جزا متناسب با جرم به‌گونه‌ای عمل شود که حق و حقوقی از هیچ بیماری ضایع نشود.
نوح علی عسکرآبادی

  چرا از  ممنوعیت تردد شبانه جلوگیری نمی‌شود؟
 طبق اخباری که خود مسئولان اعلام می‌کنند، قانون منع تردد شبانه، هیچ تأثیری در کاهش ابتلا به کرونا نداشته است و تنها باعث دردسر اهالی مناطقی شده که این طرح در آن مکان‌ها اعمال می‌شود. سؤال اینجاست که چرا به‌رغم ناکارآمدی این طرح، مسئولان هنوز به اجرای آن اصرار دارند! 
تهرانی از هفت‌تیر

  آندسازی آلومینیوم را از شازند خارج کنند 
آند‌سازی‌ آلومینیوم یکی از علل آلودگی بیش از حد شهر شازند و اراک است که البته در کنار کوره‌های آجرپزی و مازوت‌سوزی وضع شهر را مدام بحرانی می‌کند. بیش از یک دهه است که قرار شده این کارخانه از شهر خارج شود ولی هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و مردم به انواع بیماری‌های ریوی و پوستی ناشی از آلودگی هوا دچارند.
فراهانی از شازند

  راه‌اندازی اتوبان دارآباد به امام علی چه زمانی عملی می‌شود؟
حدود5‌ماه است که اتوبان دارآباد به امام علی افتتاح شده است اما به‌دلایلی اجازه بهره‌برداری از آن داده نمی‌شود. خواهش ما این است که مسئولان کاری کنند تا مردم بتوانند هر چه زودتر از این اتوبان استفاده کنند.
گروسی از تهران

   اقساط مسکن دولتی برای مستأجران سنگین است
اقساط مسکن دولتی سنگین است به‌خصوص برای مستأجران که هم‌اکنون نیز اجاره‌خانه می‌پردازند تقریبا نشدنی است. مسئولان تمهید خاصی برای مستأجران متقاضی مسکن ملی داشته باشند که بدیهی است بیشترین متقاضیان این مسکن باشند.
اقدامی از تبریز 

  معتادان و کارتن‌خواب‌ها جمع‌آوری شوند
با توجه به سرمای تدریجی هوا ساماندهی معتادان و کارتن خواب‌هایی که زیر و بالای پل‌ها و مخروبه‌ها را برای سکونت خودشان انتخاب می‌کنند در دستور کار مدیران دلسوز شهرها قرار بگیرد تا سوز و سرما بلایی بر سر این افراد زمینگیر نیاورد. قطعا با برنامه‌ریزی می‌شود روح امید و نشاط را به آنها هدیه داد و چه خیری بالاتر از این.
بحرینی از تهران 

  برق مدرسه روستای توحید 2وصل نشد
تنها مدرسه روستای توحید 2در شهرستان گنبدکاووس سال‌هاست بدون برق است. در این سال‌ها بارها با اداره برق مکاتبه شده است و با مسئولان مختلف شهرستان رایزنی شده اما تاکنون نتیجه‌ای نداشته است و مدرسه این روستا همچنان بدون برق است و نداشتن بودجه را علت بی‌نتیجه بودن تقاضاهای مردم می‌دانند.
سروی از گنبدکاووس

  چندگانگی قیمت در میادین میوه و تره‌بار قابل‌قبول نیست
با توجه به اینکه میادین میوه و تره‌بار شهرداری زیرنظر یک مدیریت واحد اداره می‌شود و ستاد تنظیم بازار نیز در تعیین قیمت آن نقش دارد، چندگانگی قیمت در بازارهای مختلف یا حتی یک بازار از غرفه‌ای به غرفه دیگر واقعا قابل‌قبول نیست و ضروری است با بازرسی‌های مکرر و مستمر این موضوع بررسی و جلوی ادامه آن گرفته شود.
سلیمی از تهران 

  پرداخت پاداش بازنشستگان کشوری در سال 99چه شد؟
مسئولان وعده کردند که پاداش بازنشستگان کشوری در سال 99در ماه‌های اول سال‌جاری پرداخت شود ولی تاکنون پرداختی صورت نگرفته است و ما بعد از 30سال خدمت همچنان منتظریم.
بازنشسته سال 99از مشهد 

  پشتیبانی نرم‌افزار موبایلی کارت بلیت‌ها فعال نیست
پشتیبانی نرم‌افزار موبایلی کارت بلیت‌های مترو و اتوبوس شماره تماسی 5رقمی بابت تماس و رفع مشکل اعلام کرده که هیچ وقت پاسخگو نیست. پشتیبانی از نرم‌افزارها جزو وظایف ارائه‌دهندگان خدمات است به‌خصوص شرکت‌هایی که با آمد و شد شهروندان ارتباط مستقیم دارند. در انتهای پاسخگویی تلفنی میزان رضایت از کیفیت خدمات نیز سؤال می‌شود درحالی‌که پاسخگویی هم صورت نگرفته است.
صداقت از تهران

  وانت‌بارهای سمسار و دوره‌گرد جمع‌آوری شوند
 چند سالی هست در اغلب نقاط تهران، تعداد زیادی وانت‌بار به خرید و فروش لوازم دست دوم مشغول هستند که با پخش صدای ناهنجار که از قبل ضبط شده باعث مزاحمت برای شهروندان می‌شوند. سامانه ۱۳۷، پلیس راهور را مسئول می‌داند و پلیس هم اقدامی نمی‌کند. اگر در این زمینه خلأ قانونی وجود دارد برطرف کنند تا از این آلودگی صوتی در کلانشهرها کاسته شود.
حسین‌پور از تهرانسر

این خبر را به اشتراک بگذارید