• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 17 آبان 1400
کد مطلب : 144994
+
-

روی خط خبر/ انتقاد تند غریب‌آبادی از دولت و سنای ایتالیا

به‌دنبال برگزاری نشستی درخصوص وضعیت حقوق بشر در ایران از سوی گروهک تروریستی منافقین در مجلس سنای ایتالیا، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر ضمن انتقاد جدی از این اقدام و محکومیت آن، از دولت و مجلس سنای ایتالیا خواست تا به سیاست‌های دوگانه و مخرب خود در حوزه تروریسم و حقوق بشر پایان دهند. به گزارش فارس، غریب‌آبادی با یادآوری اینکه دست این گروهک تروریستی به خون بیش از 17هزار نفر ایرانی بی‌گناه آلوده است، اما آزادانه در پایتخت‌های کشورهای اروپایی تردد کرده و با حمایت نهادهای حاکمیتی آنها مبادرت به برگزاری نشست‌های مضحک حقوق بشری می‌کنند، افزود: چنین اقداماتی نمادی روشن از برخورد گزینشی و ابزاری با حقوق بشر و همچنین مقابله با تروریسم از سوی کشورهای غربی است. دبیر ستاد حقوق بشر از وزارت امور خارجه کشورمان خواست تا با انجام اقدامات لازم و ازجمله احضار سفیر ایتالیا، با این دوگانگی و بازی سیاسی مقابله کند.

  دستگیری  اعضای شبکه کلاهبرداری  «یونیک  فاینانس»  
وزارت اطلاعات اعلام کرد: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، بیش از ۱۵۰نفر از سرشبکه‌ها و سرکرده‌های اصلی شرکت هرمی «یونیک فاینانس» (uniquefinance) در ۱۹ استان کشور شناسایی شدند و با هماهنگی مرجع قضایی این شرکت مورد ضربه قرار گرفت. مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مؤسسین و مدیران این شرکت که از ایرانیان مقیم در کشورهای همسایه هستند با معرفی واهی این مجموعه به‌عنوان یک شرکت بین‌المللی و فعال در خرید و فروش سهام شرکت‌های معتبر در بورس‌های خارجی، با استفاده از روش‌های اغواگرایانه و ادعای پرداخت سودهای نامتعارف و دلاری، اقدام به شبکه‌سازی هرمی، ارائه توکن دیجیتال به نام UNQT و کلاهبرداری از تعداد زیادی از شهروندان در سراسر کشور کرده‌اند.

  اسلامی: هدف تحریم، شکست اراده‌هاست
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه دشمن با قدرت رسانه به‌دنبال نفوذ در جان ملت‌هاست، گفت: در شرایط تحریمی باید متوجه آثار و آسیب‌های ناشی از آن نیز باشیم؛ هدف تحریم نفروختن یک وسیله و دانش نبوده، بلکه هدف آن ایجاد روحیه تسلیم و خلع سلاح است. به گزارش ایسنا، محمد اسلامی با حضور در دانشگاه مالک اشتر وزارت دفاع افزود: در سنوات گذشته استکبار جهانی قبل از اینکه با کشوری وارد نزاع و درگیری شود، آنها را خلع سلاح کرده و درواقع پیش از هر چیز صحنه فتح پیروزمندانه را برای خود ایجاد کرده است.

  جزئیات بازداشت ۱۵متهم در شهرداری کهریزک
رئیس حوزه قضایی کهریزک از بازداشت ۱۵نفر از متهمان درخصوص پرونده تخلفات مالی در شهرداری کهریزک خبر داد و با اشاره به رصدهای اطلاعاتی انجام شده توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج) در این پرونده گفت: اتهام این افراد عمدتا اختلاس، ارتشا، مذاکره برای اخذ رشوه، موجبات تحقق ارتشا و کلاهبرداری از شهرداری است. به گزارش میزان، آرش ناصر پیرسرایی با بیان اینکه هم‌اکنون این پرونده ۳۲جلد دارد، گفت: شهردار اسبق کهریزک نیز یکی از متهمان این پرونده است و با توجه به اینکه پرونده هم‌اکنون در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد، احتمال افزایش متهمان وجود دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید