• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 17 آبان 1400
کد مطلب : 144965
+
-

با مردم/به مشکلات شهرک اکباتان رسیدگی شود

شهرک اکباتان یک شهرک قدیمی است که به مرور زمان مشکلاتی در بخش‌های مختلف آن به‌وجود آمده است. از شهردار محترم درخواست داریم طی بازدیدی از این شهرک، به مشکلات و درددل ساکنان رسیدگی کنند.
صادقی‌پور از شهرک اکباتان

  انبوه‌سازی‌ و اجاره به شرط تملیک، راه‌حل مشکل مسکن است
فعلا در کوتاه‌مدت آسان‌ترین کار برای حل مشکل مسکن ساخت برج‌های بزرگ مسکونی یا انبوه‌سازی‌ هر نوع آپارتمان و اجاره به شرط تملیک آنهاست.
محمدرضا خانقاهی از رشت

  نابسامانی خط اتوبوس رسالت به میدان ونک
من هر روز از خط اتوبوس رسالت به ونک استفاده می‌کنم. متأسفانه تعداد اتوبوس‌های این خط بسیار کم است و در نتیجه با تأخیر به پایانه وارد می‌شوند. از طرفی به‌رغم پر شدن اتوبوس، رانندگان می‌گویند که باید 20دقیقه توقف کنند درحالی‌که در این شرایط کرونایی اتوبوس دو برابر ظرفیت مسافر سوار کرده است! خواهشمندیم سازمان اتوبوسرانی به این موضوع رسیدگی کند چرا که تردد هر روزه با این شرایط واقعا عذاب‌آور است.
هاشمی از تهران

  خیابان اصلی کمالشهر یکطرفه شود
خیابان اصلی کمالشهر حدفاصل چهارراه ولی‌عصر تا میدان شهرداری چنانچه یکطرفه شود حتما از بار ترافیکی آن کاسته خواهد شد. واقعا قفل شدن این خیابان در تمام ساعات شبانه‌روز زندگی شهروندان را مختل کرده است. حضور پلیس هم نقشی در کاهش ترافیک ندارد و فقط اعمال جریمه سنگین برای پارک کردن در خیابان اصلی و یکطرفه کردن آن می‌تواند راهگشا باشد.
زمانی از کمالشهرکرج

  بانک‌ها وام‌های ودیعه مسکن را نمی‌دهند
نام یکی از بانک‌های خصوصی در فهرست اعطای وام ودیعه مسکن نبود اما در اواسط مهرماه نام این بانک هم به فهرست افزوده شد. برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت‌نام کردیم و پس از مراجعه به بانک در شهرک‌غرب مدارک هم ارائه دادیم اما از پرداخت وام خبری نیست و مسئول بانک عنوان می‌کند که اعتبارات از سمت بانک مرکزی تخصیص داده نشده است. سؤال این است اگر قرار است بانکی اعتباری برای پرداخت وام نداشته باشد چرا نامش به فهرست افزوده می‌شود و اجازه می‌دهند مردم برای دریافت وام از آن ثبت‌نام کنند؟
یزدانی از سعادت‌آباد

   مسیرهای دوچرخه‌سواری نظیر گلبرگ در تهران گسترش یابد
مسیرهای دوچرخه‌سواری و در کل ساختار انسان‌محور در محله نارمک الگویی ارزنده برای شهرسازی و توسعه شهر انسان‌محور است. از مسئولان شهرداری تقاضا داریم ضمن توجه به ایجاد زیرساخت‌هایی نظیر محله نارمک در سایر نقاط تهران مسیرهای دوچرخه‌سواری نارمک را گسترش دهند.
براهینی از نارمک
 
   شرایط دشوار  زندگی بازنشستگان
بازنشستگان و مستمری‌بگیران بیمه‌های تامین اجتماعی که حداقل حقوق بازنشستگی را می‌گیرند، با این شرایط گرانی‌ها و تورم روزافزون و عدم‌همسان‌سازی‌ حقوق‌ها، شرایط دشواری دارند.
محمود بلیغیان از اصفهان

  تخلفات پزشکی جدی گرفته نمی‌شود
شایسته نیست موضوع رسیدگی به تخلفات سهوی یا عمدی پزشکان محترم کمرنگ و بی‌اهمیت جلوه داده شود چون این قشر گرانقدر همانند سایرین ممکن‌الخطا هستند اما برخورد با آنها و جرائم درنظر گرفته شده کافی و بازدارنده نیست. انتظار این است با ترتیب اثردادن به شکایات و درنظر گرفتن جزا متناسب با جرم به‌گونه‌ای عمل شود که حق و حقوقی از هیچ بیماری ضایع نشود.
نوح علی عسکرآبادی

  نظارت‌ها کافی باشد قیمت‌ها کنترل می‌شود
قیمت‌های مایحتاج روزمره به‌طور افسارگسیخته محدودیت‌ها را زیرپاگذاشته و بی‌محابا پیش می‌رود و به‌نظر می‌رسد ناکافی بودن نظارت‌ها عامل این وضع باشد. از مسئولان تقاضا داریم با افزایش نظارت و به‌کارگیری افراد زبده و صادق جلوی ادامه این وضع را بگیرند.
غریب‌نواز از تهران

  تزریق نقدینگی به بازارها اشتباهی جبران‌ناپذیر است
 تزریق نقدینگی به بورس یا بانک‌ها برای پرداخت حقوق اشتباهی است که به‌سختی قابل جبران است به‌خصوص وقتی نظارت‌ها کافی نیست این موضوع می‌تواند کارها را به بیراهه هدایت کند. چه‌بسا تصور مسئول این بوده که ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات کالاها اختصاص می‌یابد و کالاها ارزان می‌شود که ارزان نشد و فقط وارد‌کنندگان به ثروت‌های بادآورده رسیدند و نظیر این موضوع شامل سایر موارد هم می‌شود.
صناعی از یزد

   از موضوع اعتیاد غفلت شده است
در سایه مشکلات ناشی از کرونا و مسائل متعدد اقتصادی از موضوع اعتیاد جوانان که منشأ بسیاری از مفاسد است غفلت شده است. هم‌اکنون دسترسی به مواد‌مخدر آسان شده و کافی‌است سری به میدان شوش و چهارراه سیروس بزنند تا ببینند و بفهمند که هزاران جوان چه دختر چه پسر به چه وضعی خود را نابود می‌کنند.
کاملی از تهران

   دپوی زباله در جنگل سراوان چه زمانی متوقف می‌شود؟
اکنون 38سال است که دپوی زباله در جنگل سراوان گیلان ادامه دارد و این موضوع باعث شده مردم سراوان دچار بیماری‌های متعدد سرطانی،پوستی و گوارشی شوند و به‌صورت ادواری مورد هجوم و گزش مگس‌ قرار می‌گیرند. هم‌اکنون آب و محصولات کشاورزی سراوان آلوده است و سال‌هاست کسی صدای مردم سراوان را نمی‌شنود.
پهلوانی از سراوان

این خبر را به اشتراک بگذارید