• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 17 آبان 1400
کد مطلب : 144963
+
-

کوتاه از حادثه/ تصادف یا جنایت؟

پرونده مردی که پیکر نیمه جانش در حاشیه اتوبان پیدا شده بود، با شکایت خانواده‌اش از همسر وی به اتهام قتل عمدی، وارد مرحله تازه‌ای شد.
به گزارش همشهری، یکی از روزهای شهریور امسال پیکر نیمه جان مردی در اتوبان امام علی(ع) تهران پیدا شد. به‌نظر می‌رسید او هنگام عبور از اتوبان با خودرویی تصادف کرده و به همین دلیل امدادگران اورژانس وی را به بیمارستان منتقل کردند اما مرد جوان به دلیل شدت جراحات جان باخت. پزشکی قانونی علت مرگ او را صدمات ناشی از اصابت جسم سخت اعلام کرد و درحالی‌که تحقیقات ادامه داشت وکیل خانواده مرد فوت‌شده راهی دادسرای جنایی تهران شد تا از همسر قربانی به اتهام قتل عمد شکایت کند. وی گفت:براساس گفته‌های موکلانم، متوفی به‌شدت با همسرش اختلاف داشته تا جایی که بارها تصمیم به جدایی گرفته بودند. از‌سوی دیگر پیکر نیمه‌جان مرد جوان در حالی در حاشیه اتوبان پیدا شد که لباس خانه به‌تن داشت.  چطور امکان دارد مردی با لباس خانه از خانه‌اش خارج شود و پیکر نیمه‌جانش در اتوبانی که تا قبل از مرگش ترددی در آنجا نداشته پیدا شود. همه اینها نشان می‌دهد که مرد جوان در جای دیگری مورد ضرب و شتم قرار گرفته و بعد در حاشیه اتوبان رها شده یا اینکه در تصادفی عمدی کشته شده است.
به گفته وکیل خانواده متوفی، همسر این مرد پس از مرگ شوهرش به خارج از کشور رفته و مدتی بعد برگشته که این ماجرا هم مشکوک است.  با این شکایت، قاضی حبیب‌الله صادقی بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی دستور تحقیقات در این پرونده و بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته محل تصادف را صادر کرده تا اسرار مرگ مرد جوان فاش شود.

 مرگ پسر نوجوان  در تیراندازی مرموز
ماموران پلیس مردی را دستگیر کرده‌اند که در جریان واژگون شدن یک کامیون حمل مرغ اقدام به تیراندازی کرده و باعث مرگ پسری نوجوان شده است.
به‌گزارش همشهری، ظهر دیروز یک دستگاه کامیون حمل مرغ در محور سنندج - مریوان در نزدیکی روستای دانیکش واژگون شد. به‌دنبال این حادثه تعداد زیادی مرغ در محل پراکنده شد. افرادی که در آنجا حضور داشتند مشغول جمع‌آوری مرغ‌ها بودند که ناگهان مردی شروع به تیراندازی کرد. در این حادثه پسری 15ساله هدف گلوله قرار گرفت و مجروح شد، اما با وجود انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد. سرهنگ علیرضا مرادی، فرمانده انتظامی شهرستان سنندج با اعلام جزئیات این حادثه گفت: به‌دنبال وقوع این حادثه بلافاصله مأموران در محل حاضر شدند و عامل تیراندازی را که سوار بر یک خودروی پژو405 فرار کرده بود در کمتر از 2ساعت دستگیر کردند و تحقیقات از او ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید