• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
یکشنبه 16 آبان 1400
کد مطلب : 144899
+
-

گرینویچ/ فرزندان چینی‌ سرگرد می‌شوند


سونامی عمل‌های زیبایی در چین و کره کم قربانی گرفته و سر و صدا کرده بود، حالا نوبت فرزندان والدین چینی است که به خاطر سلیقه پدر و مادرشان سرهایشان گرد شود. به گزارش آدیتی‌سنترال، مد زیبایی جدیدی در این کشور رایج شده که طی آن فرزندان باید کلاه‌ها یا به اصطلاح پزشکی کرست‌هایی به سر کنند که تحت فشار به مرور زمان سرهایشان را گرد کند. این کلاه‌ها که معادل 47دلار قیمت دارند دارای بند‌هایی هستند که به مرور سفت‌تر می‌شوند تا در طول روز به جمجمه کودک فشار وارد کنند و شکل آن را تغییر دهند.

غرامت برای شیوه اعدام

2 محکوم ژاپنی که قرار است در شهر اوزاکای این کشور اعدام شوند پرونده‌ای قضایی  برای خود تشکیل داده‌اند که طی آن به خاطر شیوه اجرای حکم خودشان تقاضای دریافت غرامت دارند. به گزارش دیلی‌میل، این غرامت از سوی آنها حدود 200هزار دلار تعیین شده و همین موضوع آن هم در شرف فرا رسیدن زمان اعدام موجب رسانه‌ای شدن ماجرا شد. اکنون در این کشور بیش از 100 محکوم در انتظار حکم احتمالی اعدام هستند اما فقط این 2 نفر تقاضای دریافت غرامت کرده‌اند. اعدامی‌ها در ژاپن فقط اندکی پیش از زمان اعدام از اجرای حکم آگاه می‌شوند.

پخش فیلم ترسناک در مدرسه

والدین یک دختر دبیرستانی در لیون فرانسه به دلیل پخش فیلم ترسناک «حلقه» (The Ring) در کلاس درس از وزارت آموزش ملی این کشور شکایت کردند. به گزارش یورونیوز، می‌توماس بناگس، وکیل والدین می‌گوید که ژوئه (نام اصلی تغییر کرده است)، ۱۳ ساله پس از دیدن این فیلم ترسناک «واقعا آسیب دیده» بود. وی تاکید کرد که بعد از پخش این فیلم در کلاس درس، این دختر به تنهایی نمی‌توانست تلویزیون تماشا کند و در خانه محبوس شد. به گفته این وکیل، ژوئه دوران سختی را در دبیرستان پشت سر گذاشته که همراه با انزوای اجتماعی و حملات عصبی بوده ‌است. این موضوع باعث شده تا دختر ۱۳ ساله زیر نظر پزشک، جلسات روانشناختی و هیپنوتیزم داشته‌باشد و طبق یک گواهی پزشکی که از سوی وکیل این خانواده تهیه شده، نوجوان «در وضعیت اختلال استرس پس از سانحه» قرار گرفته است. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید