• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 16 آبان 1400
کد مطلب : 144883
+
-

تئاتر کمدی‌ها

منچستریونایتد در ورزشگاه خانگی باز هم باخت؛ چهارمین شکست در 6بازی‌آخر لیگ با سولسشائر

تئاتر کمدی‌ها

درست در سی‌وپنجمین سالگرد ورود سرالکس فرگوسن به منچستریونایتد، این تیم داربی منچستر را در ورزشگاه خانگی خود موسوم به تئاتر رویاها 2 بر صفر به سیتی باخت تا یک‌بار دیگر این سؤال پیش بیاید چرا اوله‌گونار سولسشائر اخراج نمی‌شود و چرا فرگوسن کبیر از او حمایت می‌کند!
سولسشائر تا پیش از باخت دیروز 4‌بار گواردیولا را برده و 3‌بار به او باخته بود. حالا این دو مربی در تقابل با هم مساوی شده‌اند. در 5رویارویی آخر، گواردیولا تنها یک‌بار برنده شده بود. در میان همه مربیان با حداقل ۴‌تقابل، پپ گواردیولا تنها برابر یک‌سرمربی بیش از آن که ببرد، بازنده بود که آن هم دیروز مساوی شد. دیروز داوید دخه‌آ در برابر نزدیک به 20بازیکن حریف تک‌وتنها بود. گل اول را اریک بایی به‌طرز عجیبی به‌خودشان زد و لیندلوف هم تلاش کرد یک گل به‌خودی دیگر به ثمر برساند که دخه‌آ نگذاشت. دروازه‌بان اسپانیایی که برای بیستمین‌بار در این شهرآورد حضور داشت و از این حیث رکورد زد، برای چهاردهمین‌بار پیاپی هم نتوانست دروازه‌اش را در یک‌بازی خانگی در اولدترافورد بسته نگه دارد. او خودش روی گل دوم تیم میهمان که با ضربه برناردو سیلوا وارد دروازه‌اش شد مقصر بود. دخه‌آ فقط در نیمه اول با وجود 2گلی که خورد، 5‌مهار داشت.
لوک شاو که در نیمه دوم مصدوم شد، به رکورد 200‌بازی برای منچستریونایتد رسید. این یکصدوهشتادوششمین بازی از این داربی 140ساله و برد شماره55 من‌سیتی در برابر 77برد من‌یونایتد بود. تعداد گل‌های زده سیتی در این شهرآورد به 253 رسید. به‌نظر می‌رسد با توجه به وقفه بازی‌های ملی در فیفادی، فرصت مناسبی برای تعیین سرمربی جدید و جانشین اوله به‌دست آمده باشد. هواداران من‌سیتی دیروز شعار می‌دادند «به اوله فرصت بدهید، او خودش را نشان خواهد داد».
من‌یونایتد در 6بازی آخر در لیگ برتر تنها یک‌برد خارج از خانه در زمین تاتنهام داشته، یک‌تساوی با اورتون به‌دست آورده و 4‌باخت به استون‌ویلا، لستر، لیورپول و سیتی داده است. حالا هیچ بهانه‌ای برای اخراج نکردن سولسشائر وجود ندارد. مسئولان باشگاه کمی دیر جنبیدند و کونته به تاتنهام رفت. راضی‌کردن زیدان هم کار سختی است. مربی خوب بیکار دیگری فعلا در بازار وجود ندارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید