• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 16 آبان 1400
کد مطلب : 144881
+
-

آماربازی/ 1/96


در مسابقه استقلال و فجرسپاسی که با تساوی یک-یک به پایان رسید تعداد شوت‌های در چارچوب 2 تیم هم مساوی بود اما به لحاظ امید گل استقلال نسبت به میزبانش برتری داشت. میزان این برتری حتی بیشتر از یک گل بود، چون در مقابل امید گل 1/96 استقلال، تیم فجر تنها 0/70 امید گل ایجاد کرده بود. در واقع استقلالی‌ها در این بازی کمتر از امید گلی که ایجاد کردند گل زدند اما تک‌گل فجر کمی بیشتر از امید گلی بود که این تیم در مقابل استقلال ایجاد کرد. استقلال در تعداد شوت‌ها هم برتری خفیفی داشت (10-9) اما تعداد شوت‌های داخل چارچوب هر دوتیم 4شوت بود. دقت پاس استقلالی‌ها هم 80درصد بود که اختلاف فاحشی با دقت 65درصدی فجری‌ها داشت.

8/07
  در حضور تمام ستاره‌های نامدار استقلال، این احمدرضا زنده روح هافبک فجرسپاسی بود که با نمره8/07  بهترین بازیکن زمین از دیدگاه متریکا شناخته شد. زنده‌روح که فصل گذشته با ارسال بیشترین پاس گل، عنوان بهترین پاسور لیگ را از آن خود کرده بود امسال از گل‌گهر به فجرسپاسی پیوسته است. او در بازی با استقلال 4پاس کلیدی داد و 15بار در بازپس‌گیری توپ موفق عمل کرد. زنده‌روح در 82درصد نبردهایش موفق بود و پاس گل فجری‌ها را هم ارسال کرد. او در تمام این آیتم‌ها بهترین آمار را در جمع کل بازیکنان داشت و تنها بازیکن زمین بود که نمره بالاتر از 8 گرفت. ضعیف‌ترین بازیکن زمین هم از فجرسپاسی بود؛ محمد کاظمی مهاجم شیرازی‌ها با نمره5/94  تنها بازیکن زمین بود که نمره کمتر از 6 گرفت.

7/33
 بهترین بازیکن استقلال در مصاف با فجرسپاسی مهدی مهدی‌پور بود که نمره7/33 را از متریکا دریافت کرد. مهدی‌پور بعد از زنده‌روح و قربانی (گل‌ساز و گلزن فجر) سومین بازیکن برتر زمین هم بود. در جمع استقلالی‌ها بعد از مهدی‌پور به نام امین قاسمی‌نژاد می‌رسیم که مجیدی برای نخستین‌بار به او اعتماد کرد و قاسمی‌ن‍ژاد هم در نخستین حضورش در ترکیب اصلی نمره7/12 گرفت و دومین بازیکن برتر تیمش شد. البته او با وجود این عملکرد در دقیقه61 تعویض شد و جای خودش را به ارسلان مطهری داد. به گواه آمارهای متریکا، ضعیف‌ترین بازیکن استقلال هم رودی ژستد بود که در نخستین بازی‌اش برای آبی‌ها نمره6/27 را دریافت کرد. ژستد هم در دقیقه61 تعویض شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید