• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 10 آبان 1400
کد مطلب : 144395
+
-

با مردم/ معضل گودبرداری‌های غیراستاندارد یک‌بار برای همیشه حل شود

بعید است با ابزارهایی که مسئولان در اختیار دارند حل معضل گودبرداری‌های غیراستاندارد کاری نشدنی باشد. چقدر دیگر باید کشته و زخمی داد و تحمل خسارت کرد تا جلوی برخی تخلفات آشکار گرفته شود. چرا یک‌بار برای همیشه مسئله گودبرداری ساختمان‌ها حل نمی‌شود. چه‌کسی پاسخگوی حادثه سقوط دیوار روی دانش‌آموزان است.
دشتی از تهران 

   آزادراه مراغه - هشترود همچنان نیمه‌کاره مانده است
طرح ساخت آزادراه مراغه - هشترود که به‌عنوان یک طرح ملی زیرساختی در حوزه حمل‌ونقل شمال‌غرب کشور سال‌هاست به کندی در حال اجراست، اکنون تقریبا به تعطیلی رسیده است، درحالی‌که جاده فعلی این مسیر به‌شدت حادثه‌خیز و حتی به جاده مرگ معروف است و براساس آماری که خود مسئولان اعلام کرده‌اند تنها در سال گذشته 40نفر در آن به‌دلیل تصادفات رانندگی جان باخته‌اند. برای رضای خدا در یک کار جهادی این آزاد راه را به پایان برسانید.
جلالی از مراغه

  تقسیم‌بندی آرد دولتی و آزاد چه توجیهی دارد
تقسیم‌بندی آرد به دو مدل دولتی و آزاد چه دلیلی دارد که قیمت هر عدد نان آزادپز 650تومان باشد. نان با کیفیت و بدون مواد مضر حق همه مردم است و نان‌های بی‌کیفیت و قیمت بالا هم جفا در حق مردم است. به این نابسامانی پایان دهید که در سلامت و بیماری جامعه مستقیما مؤثر است.
بلغار از تهران 

  سنوات بازنشستگان علوم پزشکی اراک را پرداخت کنند
من از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال 99 هستم که هنوز نتوانسته‌ام سنوات خدمتم را دریافت کنم. لطفا مسئولان این فکر را بکنند که چقدر روی رقم این سنوات برای رفع مشکلات زندگی حساب کرده‌ایم. آیا رواست بعد از 30سال خدمت اینگونه بازنشسته شویم؟
درویشی از اراک

   شرکت نفتی ایلام نیروهای بومی جذب کند
درحالی‌که استان ایلام فارغ‌التحصیلان بسیاری در رشته‌های مختلف از زن و مرد دارد معدود صنایع و شرکت‌هایی که در استان دایر می‌شوند اقدام به جذب نیروهای غیربومی می‌کنند که علاوه بر سرخوردگی جوانان تحصیلکرده باعث مهاجرت آنها از استان می‌شود. انتظار داریم اولویت استخدام در شرکت‌هایی مانند شرکت نفتی شهر چشمه شیرین در شهرستان بدره استان ایلام با بومی‌های استان باشد تا نیروهای متخصص وارد چرخه خدمت‌رسانی در استان خود شوند و از سرگردانی نجات یابند.
رمضانی از بدره ایلام 

  بخش سلول‌های بنیادی بیمارستان شریعتی پاسخگو نیست
با هدف انجام کمکی به هموطنان نیازمند سلول‌های بنیادی با بیمارستان شریعتی قسمت سلول‌های بنیادی تماس گرفتم تا اگر می‌توانم به سهم خودم قدمی بردارم، ولی متأسفانه فردی که جوابگو بود با سردی و برخورد بد حاضر نشد هیچ راهنمایی‌ای انجام دهد. آیا این رفتار در مورد کسی که دلش می‌خواهد خدمت بی‌منتی انجام دهد درست است؟
رسولی از تهران 

  هیچ‌کس پاسخگوی مشکلات مسکن مهر هشتگرد نیست
در دفتری که به‌عنوان مسکن مهر هشتگرد دایر است هیچ کارمند و مسئولی پاسخگوی مراجعات و مشکلات مردمی در مورد قطعه‌8 که با هزار امید سرمایه‌گذاری کرده‌اند، نیست. هر چه ازآنها می‌پرسید اطلاعی ندارند.
دادخواه از هشتگرد

   ‌قلعه اسفندیاری فرخ‌شهر در حال نابودی است
قلعه اسفندیاری یا صمصام در فرخ‌شهر واقع در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری بدون هیچ رسیدگی به حال خود رها شده است، درحالی‌که این قلعه محل پرورش و استقرار مردان و زنان نامی ایران ازجمله بی‌بی مریم بوده است. این قلعه متعلق به اسفندیارخان صمصام فرزند ارشد حسین قلی‌خان ایلخانی است. حسین قلی‌خان پدر نجف‌قلی‌خان صمصام صدراعظم ایران، علی قلی‌خان سردار اسعد (دوم) و سردار بی‌بی مریم است. سردار بی‌بی مریم مادر شهید شیرعلی مردان‌خان بختیاری است. با این همه سبقه تاریخی اکنون چند سالی است درب آن را آجر و مسدود کرده‌اند و معلوم نیست داخل آن چه خبر است. از سازمان میراث فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری، سازمان میراث فرهنگی کل کشور و شهرداری فرخ‌شهر تقاضا داریم به این قلعه تاریخی رسیدگی کنند و جلوی نابودی این میراث گرانبها را بگیرند.
موسویان از شهرکرد

   داروخانه‌ها بیمه سلامت را قبول نمی‌کنند
متأسفانه بیمه سلامت، بسیاری از داروخانه‌ها را پوشش نمی‌دهد و این موضوع هزینه زیادی را به بیماران تحت پوشش این بیمه تحمیل می‌کند. مسئولان با این همه شعار رسیدگی به بیماران و بیمه‌ها و... به داد دارندگان بیمه سلامت برسند.
فدایی از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید