• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 6 آبان 1400
کد مطلب : 144043
+
-

با مردم/ وسایلی که سوخت و خسارتی که هنوز پرداخت نشده است


وزارت نیرو به‌رغم همه اخباری که از پرداخت خسارت‌های قطع برق به مردم اعلام شد تا به امروز یک‌ریال خسارت به مردم نپرداخته است و این سخنی است که روابط‌عمومی یکی از سازمان‌های برق به ما گفت. وی عنوان کرد که وزارت نیرو تاکنون موفق به عقد قرارداد باهیچ شرکت بیمه‌گذاری برای پرداخت خسارات ناشی از قطعی‌های برق نشده است. سؤال این است که چرا مسئولان قبل از اطمینان از انعقاد چنین قراردادی خبرهایشان را در بوق و کرنا کردند.
نیری از یزد

  تأخیر در حرکت اتوبوس‌های ونک به رسالت
اتوبوس‌های میدان ونک به رسالت برای حرکت بسیار تعلل می‌کنند درحالی‌که در این شرایط حاد کرونایی اتوبوس در بخش نشسته و ایستاده مملو از جمعیت است و نمی‌توان به‌درستی نفس کشید. کار به جایی می‌رسد که دیگر جای ایستاده سوارشدن هم نیست ولی اتوبوس حرکت نمی‌کند و منتظر تایم تعیین شده است که این موضوع روی روان مسافران خسته و نیز شیوع بیماری کرونا تاثیر منفی دارد.
ساداتی از فرجام تهران

  وام ودیعه مسکن با این شرایط، دردی از مستأجرها دوا نمی‌کند
بانک‌ها برای پرداخت وام ودیعه مسکن شرایطی می‌گذارند که اصلا به‌کار مستأجرها نمی‌آید. برخی بانک‌ها 30هزار تومان برای اعتبارسنجی می‌گیرند و اگر امتیاز شما بعد از اعتبارسنجی کمتر از 600بشود مشمول وام نمی‌شوید. یعنی فردی مانند من که 10سال است از بانک حقوق می‌گیرد امتیاز 200 می‌آورد. می‌گویند باید مالک باشی، کارمند رسمی باشی، گردش مالی بالا داشته باشی تا امتیازت بالای 600بشود. بعد اگر از این مراحل بگذرید دو ضامن رسمی غیربازنشسته می‌خواهند. سؤال این است که اگر امثال من چنین وضعی داشتند چرا به‌دنبال وام ودیعه مسکن می‌رفتند؟ بهتر است با وعده و خبرهای دروغین مستأجران را اذیت نکنند.
واقفی از تهران

  طرح ترافیک به ساعت قبل از کرونا بازگردد
با الزام کارمندان به حضور کامل در محل کار، طبیعتا ترافیک چند برابر شده است این در حالی است که طرح ترافیک همچنان متناسب با ایام کروناست و ضروری است مسئولان طرح را به ایام قبل از کرونا به
6:30 صبح بازگردانند تا هر کسی نتواند با خودروی شخصی از خانه خارج شود و این وضعیت اسفبار ترافیکی رقم بخورد.
سعادت‌فر از جمهوری

  مسکن کارگران شرکت واحد چه شد؟
درحالی‌که سقف تحویل مسکن به کارگران شرکت واحد در پروژه مسکن سپیدار 2و3تعاونی مسکن اداره مرکزی شرکت واحد 8سال قبل بود و کارگران در زمان خودش باید با متری 650هزار تومان صاحب مسکن می‌شدند، خبری از تحویل مسکن‌ها نشد و هم‌اکنون مدتی است مسکن‌های آماده، تحویل غیر می‌شود. از مسئولان قوه‌قضاییه تقاضا داریم متخلفان را شناسایی کند.
کارگران قدیمی شرکت واحد
 
  تره‌بار پارک فدک گرانفروشی می‌کند، بی‌هیچ نظارتی
تره‌بار واقع در جوار پارک فدک در نارمک علاوه بر اینکه میوه‌های خوب ندارد، گرانفروشی هم می‌کند و در پاسخ به اعتراض هم می‌گوید همین است که هست. هیچ میوه‌ای در این میدان برچسب قیمت ندارد و باز در اعتراض می‌گوید نصب قیمت وظیفه ما نیست. آیا حق نیست که نظارتی بر فعالیت این میدان شود و مثل اغلب میادین به‌درستی عمل کند و در راستای رضایت مشتریان گام بردارد؟
همایونفر از نارمک

  قیمت‌های باورنکردنی در آزمایشگاه‌های دزفول
اغلب آزمایشگاه‌های تشخیص طبی دزفول قیمت‌های بالایی از مراجعین می‌گیرند که بعضا باور کردنی نیست و معمولا بیشتر از تعرفه‌های اعلام شده است. از مسئولان ذیربط تقاضای رسیدگی به این وضعیت را داریم.
اصلانی از دزفول

  پرسش‌های مردم برای طرح جهش مسکن پاسخ داده شود
از مسئولان تقاضا داریم به پرسش‌های مکرار در مورد طرح جهش مسکن پاسخگو باشند تا مردم بتوانند در مورد ثبت‌نام در سامانه مسکن تصمیم‌گیری و اقدام کنند.
منصوری از تهران

   42سرعت‌گیر در جاده 35کیلومتری اصفهان به نجف‌آباد
مسیر 35 کیلومتری اصفهان به نجف‌آباد، از خیابان آتشگاه، حدود ۴۲‌سرعت‌گیر ناجور و دست‌انداز شدید دارد که هر ازگاهی به آنها اضافه هم می‌شود. این سرعت‌گیرها فقط باعث خراب‌شدن قطعات خودروها و شکستن کمک فنرها و به‌هم خوردن تعادل و اتصالات در این دوران گرانی تعمیر و لوازم یدکی خودروها و ناراحتی رانندگان و سرنشینان اتومبیل‌ها می‌شوند و واقعا هیچ فایده دیگری ندارند.
محمود بلیغیان از اصفهان

  سهمیه بنزین وانت‌بارها باز هم کاهش یافت
هردو سه‌ماه ۱۰ تا ۲۰ لیتر از سهمیه بنزین وانت‌بارها کاهش می‌یابد که این وضع ادامه کار را برای رانندگان وانت‌بار مشکل می‌کند. واقعا مسئولان فکر نمی‌کنند ما با روزی ۳ لیتر بنزین چگونه مخارج زن و بچه خود را با وانت تأمین کنیم؟
علی فراز

این خبر را به اشتراک بگذارید