• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 5 آبان 1400
کد مطلب : 143916
+
-

بعد از فتح

رئال مادرید وقت ندارد از برد ال‌کلاسیکو لذت ببرد

بعد از فتح

آنچلوتی توانست برای اولین‌بار در نوکمپ پیروز شود. او با پاری‌سن‌‌ژرمن، میلان و همین رئال نتوانسته بود قبلا چنین کاری انجام دهد. حالا در سرخوشی پس از برد حیثیتی در ال‌کلاسیکو، رئال مادرید باید در زمین خودش از اوساسونا پذیرایی کند. درواقع برنامه وسط هفته لالیگا فرصت شادی چندانی به رئالی‌ها نداده است.

   فده والورده که تازه چند وقت بود از مصدومیت برگشته بود، در ال‌کلاسیکو دوباره مصدوم شد و حالا بین 8 تا 18روز دیگر از تمرینات و مسابقه دور خواهد بود. او بازی با اوساسونا، الچه و شاختار را از دست خواهد داد.
    کورتوا که ال‌کلاسیکو را با درد به پایان برد، مشکلی برای ایستادن درون دروازه ندارد اما با این وجود او مقابل اوساسونا استراحت خواهد کرد و لونین جای این بازیکن به میدان خواهد رفت. لونین اولین بازی این فصلش را انجام خواهد داد.
    وینیسیوس هم که کمی درد داشت، بدون مشکل تمرین کرده است. یوویچ به تمرین گروهی برگشته اما بیل و ایسکو انفرادی تمرین کرده‌اند و سبایوس هم در سالن وزنه زده و سپس روی چمن هم به تمرین پرداخته است. مصدومیت او در المپیک رخ داده بود. بنزما از بازی با شاختار در مچ پایش احساس درد دارد و برای همین در کنار کورتوا و والورده ریکاوری کرد اما می‌تواند در بازی ساعت23 امشب در برنابئو در ترکیب قرار بگیرد.
    رئیس باشگاه از مودریچ به‌خاطر رسیدن به 400بازی با پیراهن رئال و همچنین از کارواخال برای رسیدن به رکورد 300بازی با پیراهن این تیم و مارسلو برای کسب یکصدمین پیروزی در لیگ قهرمانان تقدیر کرد. مارسلو به پرس اطلاع داده که بعد از پایان قراردادش، سال آینده به فلومیننزه برزیل که تیم کودکی اوست، ملحق می‌شود تا فوتبالش را در این باشگاه به پایان برساند.
    رئال در این فصل با مثلث هجومی بنزما، وینیسیوس و رودریگو در هیچ مسابقه‌ای بازنده نبوده؛ 9‌برد، 3‌تساوی و بدون شکست. کارلتو در برد 6 بر یک مقابل مایورکا برای اولین‌بار از این مثلث استفاده کرد و بهترین نتیجه این فصل را گرفت. وینیسیوس جزو 5‌بازیکن رئال است که کمترین حقوق را در این تیم دریافت می‌کنند. با این‌حال طبق تحلیل روزنامه آاس، او سومین بازیکن سریع اروپا در این فصل و اولین بازیکن دریبل‌زن در لیگ‌های قاره است. نرخ تبدیل شوت به گل برای کریم بنزما 50‌درصد و برای وینی 41درصد است. وینی با شوت‌هایی کمتر از ممفیس دیپای (14) و رائول دی توماس (17) موفق شده از 12ضربه به سمت دروازه حریفان در این فصل 5‌گل به ثمر برساند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :