• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
چهار شنبه 5 آبان 1400
کد مطلب : 143912
+
-

نکته بازی/ عذرخواهی‌های بیشتری بدهکارید


زنوزی، مالک باشگاه تراکتور به تازگی مصاحبه‌ای انجام داده که واجد نکات جالبی است. زنوزی در بخشی از این مصاحبه از خطیر و نصیرزاده عذرخواهی کرده؛ چرا؟ چون قبلا اتهام تبانی به آنها زده بود.
صد البته پذیرش اشتباه و عذرخواهی از سوی هر آدمی یک رفتار قابل تحسین تلقی می‌شود. بنابراین امیدواریم حالا که مالک تراکتور در این زمینه شجاعت به خرج داده، بقیه عذرخواهی‌ها را فراموش نکند. عذرخواهی بابت اظهاراتی که فقط به شکاف بین هواداران تیم‌های مختلف دامن زد، عذرخواهی به‌خاطر اتهاماتی که چپ و راست به تیم‌هایی همچون پرسپولیس و استقلال بست، عذرخواهی بابت سنگر گرفتن پشت کرونا و البته عذرخواهی بابت ایجاد وضع نامطلوب مدیریتی و اقتصادی موجود برای باشگاه بزرگ تراکتور.


سرگرمی 4 سال بعد
به امید خدا سرگرمی 4 سال بعد وزارت ورزش و هواداران فوتبال هم جور شد. حمید سجادی گفته مجوزهای لازم برای واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی اخذ شده است! این معمولا نقطه آغاز یک‌سریال 4 ساله در دوران هر کدام از وزرای ورزش است. حالا شاید سجادی تازه‌وارد باشد، اما ما بقیه داستان را از حفظ هستیم. معمولا اینطوری است که طی چند‌ماه آینده می‌گویند زیرساخت‌های 2 باشگاه در حال ترمیم است، بعد می‌گویند تراز اقتصادی و تجاری 2 تیم را دارند تنظیم می‌کنند، بعد چند‌ماه هم صرف رسیدگی به بدهی‌های مالیاتی آنها می‌شود، بعد قرار می‌گذارند که یک موعد برای عرضه اولیه سهام آنها در بورس تعیین کنند و در همین خلال، عمر دولت تمام می‌شود. بعد هم دولت بعدی می‌آید و نقطه سر خط!


یک تیم را نمی‌توانید نگه دارید؟
مشکلاتی که این روزها برای پدیده مشهد به‌وجود آمده، به‌معنای واقعی کلمه «حیرت‌انگیز» است. آدم باور نمی‌کند که یک کلانشهر ثروتمند مثل مشهد، توانایی حفظ آبرومندانه یک تیم در لیگ برتر را نداشته باشد. آن از ابومسلم که به تاریخ پیوست، آن از سیاه‌جامگان که محو شد و این هم از شهر خودرو یا همان پدیده که گویا قرار است در همان مسیر حرکت کند. پدیده در بازی با مس رفسنجان به زمین نیامد و اگر یک‌بار دیگر این اتفاق تکرار شود، این تیم به 2 دسته پایین‌تر سقوط خواهد کرد. بعد هیچ‌کس در استان عین خیالش نیست. آقا مگر اداره یک تیم چقدر هزینه دارد؟ مگر چه راهکار دیگری را می‌شود پیدا کرد که با این هزینه اندک موجب دلگرمی و نشاط جوانان بومی شود؟ چه می‌کنید واقعا؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید