• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 27 مهر 1400
کد مطلب : 143344
+
-

گرینویچ/ پشیمانی خریداران اینترنت استارلینک


کاربر‌هایی که به‌بهای 100دلار اینترنت استارلینک را پیش‌خرید کرده بودند از خرید خود پشیمان شده و آن‌ را لغو کردند. اینترنتی که قرار است با سرویس شرکت اسپیس‌ایکس(SpaceX) توسط ماهواره‌های ایلان‌ماسک میلیاردر آمریکایی ارائه شود هنوز نتوانسته خواسته‌های مشتری‌ها را برآورده کند و بسیاری از خرید خود پشیمان شده‌اند. به گزارش یاهو‌نیوز، خریداران همچنین از پاسخگو نبودن این سرویس اینترنتی برای لغو کردن خرید ابراز نارضایتی کرده‌اند.

تیک گرفتن با تیک‌تاک

وال‌استریت ژورنال گزارش مفصلی درباره دختران نوجوانی منتشر کرده است که پس از عضو شدن در اپلیکیشن تیک‌تاک به تیک عصبی و عوارض روانی آن مبتلا شد‌ه‌اند. براساس این گزارش فقط در کلینیک کودکان سینسیناتی واقع در ایالت اوهایوی آمریکا از‌ ماه مارچ سال گذشته میلادی 10نوجوان تحت درمان قرار گرفته‌اند که با تشخیص دکتر دونالد‌گیلبرت مشکل تیک عصبی آنها با استفاده بیش از حد از اپلیکشین تیک‌تاک در ارتباط بوده است. روانشناسان بر این باورند که هر امکان نرم‌افزاری می‌تواند در جای خود مفید باشد و این فقط استفاده نابجا و افراطی از این امکانات است که موجب بروز عوارض روانی می‌شود.

3هزار نخ سیگار فقط در 12اپیزود

قوانین نمایش سیگار کشیدن در قاب تلویزیون و پرده نقره‌ای سینما به نسبت قوانین کشور‌های مختلف تفاوت دارد. برای نمونه درحالی‌که سیگار در هر فیلمی در تلویزیون و سینمای ترکیه شطرنجی می‌شود یکی از شخصیت‌های سریال‌های آمریکایی فقط در 12قسمت 3هزار نخ سیگار کشیده است. این شخصیت توماس شلبی تبهکار سریال بیکی‌بلایندرز است که سی‌ان‌ان اعلام کرده سیگار‌هایی که او طی ضبط این سریال کشیده هیچ‌کدام سیگار واقعی نبوده و با موادگیاهی تهیه شده‌اند. کیلین‌ مورفی بازیگر نقش اول این سریال تقریبا در تمام سکانس‌ها سیگاری به لب دارد.





 

این خبر را به اشتراک بگذارید