• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
دو شنبه 26 مهر 1400
کد مطلب : 143245
+
-

خبر/ انتصابات جدید در شهرداری تهران

شهردار تهران با صدور احکامی، چند تن از مدیران بخش‌های مختلف این نهاد را تعیین کرد. به گزارش همشهری در این احکام مهدی اسماعیل‌بیگی به سمت مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران منصوب شد. همچنین محمد بنی‌حسن به‌عنوان سرپرست اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران تعیین شد. از سوی دیگر علیرضا زاکانی، امیر یزدی را به‌عنوان شهردار منطقه‌۱۲ منصوب کرد. مانند دیگر شهرداران مناطق، مدت این حکم نیز یک سال تعیین شده است.

 رفع کمبود ماشین‌آلات برف‌روبی برای ۵ سال آینده
 سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با ۲۹۷دستگاه ماشین‌آلات تخصصی جدید برف‌روبی و ۱۹دستگاه ماشین‌آلات تخصصی لایروب شهر تهران را آماده ورود به فصول پاییز و زمستان کرد. به گزارش پایگاه خبری شهر، معاون خدمات شهری و امور خودرویی سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: سال ۹۷ چیزی بالغ بر ۹۱ماشین تخصصی برف‌روبی شامل برف‌روب و تیغه برف‌روبی در معاونت وجود داشت، اما به‌دلیل نیاز مبرم شهر تهران به تجهیزات تخصصی برف‌روبی، در 2مرحله شاسی خودروها اورهال و تجهیز به نمک‌پاش و تیغه برف‌روب شدند. تعداد این ماشین‌آلات تا سال گذشته به ۱۸۲ ماشین تخصصی برف‌روبی افزایش یافت.
  علیرضا رباطی افزود: در راستای تجهیز پایتخت ۶۲ماشین برف‌روبی ایسوزو و بیش از ۵۰ماشین بزرگراهی به تجهیزات شهرداری تهران اضافه شد. با وجود این به‌دلیل کسری در ماشین‌آلات، شهرداری مجبور شد ۳۰ماشین تخصصی برف‌روب دیگر اجاره کند. در سال‌جاری نیز تعداد ۲۰ماشین‌ برف‌روبی در 2فاز ماشین‌های بزرگراهی و ایسوزویی با قابلیت‌های سال گذشته به امکانات شهرداری اضافه شده است که این خودروها به نمک‌پاش و تیغه برف‌روب مجهز هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید