• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 21 مهر 1400
کد مطلب : 142797
+
-

نکته بازی/ نوبت مربی گلرها کی می‌رسد؟


مجید صدری واقعا آدم جالبی است. یعنی ظرف این مدت کوتاه که او جزو کادر مدیریتی پرسپولیس بوده، کاری کرده که الان از نظر تعداد تصاویر در گوگل، با جلال حسینی قابل مقایسه است! در شرایطی که از استاد بابت تمدید قرارداد طولانی‌مدت یحیی گل‌محمدی آن هم در آستانه تغییرات مدیریتی انتقادات زیادی شده بود و خیلی‌ها مدعی شدند صدری فقط دنبال عکس گرفتن با سرمربی پرسپولیس بوده، او روز بعد حمید مطهری را هم به دفترش کشاند و ضمن تمدید قرارداد، تعدادی عکس نیز در کنار او به ثبت رساند. به هر حال ما فکر می‌کردیم سرنوشت دستیارها توسط سرمربیان تعیین می‌شود، اما گویا این روند در پرسپولیس طور دیگری است. احتمالا دو سه روز دیگر نوبت کریم باقری می‌شود و بعد هم صدری با مربی گلرهای تیم عکس می‌اندازد!

مگسی را که تو پرواز دهی شاهین است!
ایمان باصفا که یک زمان امیر قلعه‌نویی او را مجتبی جباری بعدی می‌دانست و دلیل توقف استقلال در یکی از داربی‌های تهران را صادر نشدن کارت این بازیکن عنوان کرد، بعد از سال‌ها حضور کم‌رمق در باشگاه‌های متوسط ایرانی حالا سر از لیگ هند در آورده است. او که گویا به عضویت تیمی به نام «بنگالوروی» درآمده، اخیرا مصاحبه کرده و مدعی شده شرایط فوتبال هندوستان از ایران حرفه‌ای‌تر است! شما اگر به کشور دویستم رنکینگ فیفا هم می‌پیوستی، باز احتمالا همین ادعا را می‌کردی؛ درست شبیه حرف‌هایی که خالد شفیعی در مورد لیگ بنگلادش می‌زند. به هر حال هیچ فوتبالیستی نمی‌گوید تیم من ضعیف است. اصلا هر تیمی که شما می‌روید، از بارسلونا هم بهتر است. به قول سعدی جانان، مگسی را که تو پروازدهی شاهین است!

پول‌شان را دارید؟
فرهاد مجیدی که حسابی از تغییرات مدیریتی در استقلال به وجد آمده، بعد از تمجید دوباره از عملکرد مصطفی آجورلو در همین مدت کوتاه، اعلام کرده به‌زودی 3 بازیکن خارجی به جمع شاگردانش اضافه خواهد شد. نمی‌دانیم این بازیکنان چه کسانی هستند، اما همین خارجی بودن آنها حکم بمب ساعتی را دارد. امیدواریم استقلالی‌ها پیش از دزدیدن منار، چاله را کنده باشند. اینکه شما بازیکن خارجی بگیری به‌خودی خود کار سختی نیست. کار دشوار این است که اولا بازیکن باکیفیت با قیمت مناسب پیدا کنی و بعد هم بتوانی سر وقت دستمزدش را بدهی. همین الان استقلال با هرویه میلیچ پرونده مالی دارد و این بازیکن به همین دلیل در نصف مسابقات لیگ حاضر نشد. آیا قرار است همین داستان در مورد بازیکنان خارجی جدید تکرار شود؟



 

این خبر را به اشتراک بگذارید