• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 17 مهر 1400
کد مطلب : 142353
+
-

دیگه چه خبر؟/ افزایش اقساط جرایم رانندگی

خبر اول اینکه فرمانده نیروی انتظامی از افزایش زمان پرداخت اقساطی جرایم رانندگی از ۱۲ به ۱۸‌ماه خبر داد و گفت: به‌منظور کاهش پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا و کمک به هموطنان، تمهیدات ویژه‌ای به‌منظور ترخیص خودروهای توقیفی و رسوبی که فاقد دستور قضایی یا عدم‌تصادف منجر به جرح و فوت هستند، پیش‌بینی شده است و مالکان و متصرفان این دسته از خودروها می‌توانند با در دست داشتن مدارک و مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ از این تسهیلات ویژه بهره‌مند شوند.
به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری افزود: با تلاش‌های پلیس این امکان فراهم شد که هزینه نگهداری وسایل نقلیه در پارکینگ‌های بخش خصوصی مطابق با تعرفه‌های سال ۹۴ محاسبه و دریافت شود.  

کمک‌هزینه آزمایش آنلاین  برای هر بیمه‌شده
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش کمک‌هزینه طرح آزمایش آنلاین از ۵۰۰ هزار تومان به ۷۵۰‌هزار تومان برای هر بیمه‌شده تحت پوشش خدمات بیمه تکمیلی درمان این صندوق خبر داد. به گزارش مهر، محمود مرتضایی‌فرد گفت: صندوق بازنشستگی به‌منظور کاهش تردد و مراجعه بازنشستگان به مراکز درمانی به‌خصوص در شرایط کرونایی، طرحی را با نام «آزمایش آنلاین» با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان و فناور اجرا کرد که با توجه به استقبال بازنشستگان این طرح امسال نیز ادامه خواهد داشت. او با بیان اینکه طرح آزمایش آنلاین ارائه خدمات آزمایشگاهی و برخی خدمات تشخیصی درمانی را به بازنشستگان زیرپوشش بیمه تکمیلی درمان و از طریق سایت این شرکت استارتاپی برعهده دارد، توضیح داد: در دوره گذشته، نزدیک به ۶هزار و ۵۰۰کد ملی از خدمات آزمایش آنلاین در سراسر کشور استفاده کردند.

این ترم دانشگاه‌ها هم مجازی است
خبر آخر اینکه معاون آموزشی وزارت علوم آب پاکی را روی دست روسای دانشگاه‌های دولتی ریخت و گفت: بنای ما این است که دانشجویان این ترم آموزش مجازی داشته باشند، به همین جهت لیست دانشجویان برای دریافت اینترنت رایگان به وزارت ارتباطات ارسال شده است. به گزارش ایسنا، علی خاکی صدیق افزود: گر‌چه واکسیناسیون دانشجویان به‌صورت گسترده آغاز شده است و روند واکسیناسیون با سرعت خوبی در کشور پیش می‌رود، اما در مناطق و دانشگاه‌های مختلف، سرعت واکسیناسیون متفاوت است و اکنون آمار دقیقی نداریم که بخواهیم آمار واکسینه‌شده‌ها را اعلام کنیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید