• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 6 مهر 1400
کد مطلب : 141626
+
-

صدای همشهری

  دل‌نگران زاینده‌رود 
از مسئولان دولت سیزدهم تقاضا داریم در همین ابتدای آغاز به‌کار، برنامه ویژه‌ای برای نجات زاینده‌رود و منابع آبی مشابه در کشور داشته باشند. با احیای زاینده‌رود از بروز ریزگردها جلوگیری می‌شود، کسب‌وکارها و همچنین کشاورزی رونق می‌گیرد و خون تازه‌ای در رگ‌های گردشگری جاری خواهد شد. مسئولان دولتی با تشکیل یک کمیته فنی و علمی و انجام بررسی‌های کارشناسی و دقیق، راهکارهای زودبازده برای نجات شاهرگ اصلی اصفهان ارائه دهند و با تأمین مالی مناسب و به اجرا درآوردن طرح‌های مناسب، مردم این استان را خوشحال کنند.
طیب‌زاده‌اصل از اصفهان

   لزوم تقویت زیرساخت‌های درمانی
شهر «خمارلو» در مرکز شهرستان خداآفرین در استان آذربایجان‌شرقی، نیازمند تکمیل زیرساخت‌های درمانی است. مردم این منطقه ازنظر برخورداری از امکانات درمانی مناسب با مشکلات بسیاری مواجه هستند و دربسیاری از مواقع مجبورند برای دریافت خدمات درمانی مطلوب، راهی شهر تبریز شوند. از مسئولان مربوط دراستان و این شهرستان می‌خواهیم راه‌اندازی مرکز درمانی مجهز این شهرستان را که مدتی است به تأخیر افتاده در دستورکار قرار دهند.
یک شهروند از خمارلو در استان آذربایجان‌شرقی

   رسیدگی بیشتر به محله‌های حاشیه‌نشین
متاسفانه در سال‌های اخیر مدیران‌شهری شیراز اقدام‌های کافی برای تقویت زیرساخت‌های شهری در مناطق حاشیه‌نشین انجام نداده‌اند و شاهد تداوم مشکلات شهروندان ساکن دراین محدوده‌ها هستیم. به‌عنوان شهروندی که سال‌هاست در محله «سهل‌آباد» زندگی می‌کنم، حق دارم حقوق شهروندی خود را از مسئولان مربوط مطالبه کنم. معابر این منطقه ازنظر نظافت و پاکیزگی با مشکلات بسیاری مواجه است و سبب گلایه‌مندی اهالی شده‌است.
رحیم‌زاده از شیراز
 

این خبر را به اشتراک بگذارید