• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 4 مهر 1400
کد مطلب : 141597
+
-

خدمت‌رسانی 150پاکبان در شهر نجف


رئیس کمیته خدمات شهری مستقر در نجف از استقرار 100پاکبان شهرداری تهران و 50 پاکبان شهرداری مشهد در این شهر و خدمت‌رسانی به زائران خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری شهر، شهرداری تهران هر سال وظیفه خدمت‌رسانی به زائران در مرزها را بر‌عهده داشت، اما امسال به‌دلیل کرونا و اعمال محدودیت‌ها از سوی کشور عراق فقط 60هزار زائر در این مراسم شرکت کردند و 300نفر از عوامل شهرداری هم درراستای خدمت‌رسانی به زائران عازم شهرهای نجف و کربلا شدند. به‌گفته علیرضا رباطی، 100نفر از عوامل شهرداری در نجف مستقر شده‌اند که در 2گروه و 2شیفت 8ساعته انجام‌وظیفه می‌کنند. رئیس کمیته خدمات شهری مستقر در شهر نجف به وضعیت محل استقرار نیروهای شهرداری تهران هم اشاره و عنوان کرد: «عوامل شهرداری در بخشی از صحن در حال ساخت حضرت فاطمه زهرا(س) مستقر شده‌اند و اصول بهداشتی از قبیل انتخاب مکان با ارتفاع سقف ۶متر و فاصله استقرار بیش از یک متر از نیروهای شهرداری در محل اسکان رعایت شده است. همچنین پزشکان شرکت شهر سالم هم برای معاینه و رسیدگی به وضعیت سلامتی پرسنل شهرداری در نجف مستقر شده‌اند.» او در ادامه به فعالیت نیروهای آتش‌نشانی هم اشاره کرد و گفت: «آتش‌نشانان در 3محور اطراف حرم حضرت علی(ع) مستقر از روزهای قبل فعالیت خود را شروع کرده‌اند که تا ظهر سه‌شنبه ششم مهرماه ادامه خواهد داشت.»
به‌گفته رئیس کمیته خدمات شهری مستقر در شهر نجف، 50پاکبان از شهر مشهد به نیروهای شهرداری اضافه شده‌اند که با کاور نیروهای شهرداری تهران و تجهیزات مشغول رفت و روب معابر در این شهر‌هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید