• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 4 مهر 1400
کد مطلب : 141560
+
-

نکته بازی/ جان به قربان سکوت شما!



افشین پیروانی خیلی آدم بامزه‌ای است. بهترین مصداق هم برای این ادعا، تازه‌ترین اظهارات مدیر ورزشی سرخ‌هاست. پیروانی گفته: «این که صدای ما در نمی‌آید به آن معنا نیست که همه‌‌چیز گل و بلبل است و هیچ مشکلی وجود ندارد.» پیروانی طوری حرف زده که انگار از آخرین مصاحبه او و بقیه مسئولان پرسپولیس، 2 سال می‌گذرد. این در حالی است که اگر میانگین زمانی مصاحبه‌های خود پیروانی را حساب کنند، به یک حدنصاب عجیب و غریب خواهند رسید. تازه غیراز افشین خان، خود یحیی گل‌محمدی هم هر از گاهی مصاحبه می‌کند و بالا تا پایین فوتبال را مورد تفقد قرار می‌دهد. پیش از اعزام به سربازی، ابراهیم شکوری هم جزو همین لیست بود که الان مدتی است مصاحبه‌های او را نمی‌شنویم. بمیریم برای سکوت‌تان آقای پیروانی!

به پرسپولیس لطف می‌کنند؟

این روزها شایعات زیادی در مورد احتمال دیپورت احمد نوراللهی از لیگ امارات سر زبان‌ها افتاده است. هافبک دفاعی پرسپولیس در ابتدای فصل جاری پس از سال‌ها حضور در جمع سرخپوشان از این تیم جدا شد و به الاهلی امارات پیوست. فعلا اما اوضاع چندان به سود او پیش نمی‌رود. نوراللهی در بازی با شارجه بین 2 نیمه تعویض شد و در دیدار با الوحده هم دقیقه93 وارد زمین شد که حتی توپ به پایش نخورد. طبیعتا این شرایط زیبنده بازیکن ملی‌پوش ایرانی نیست و شایعات مربوط به‌احتمال بازگشت زودهنگام احمد از امارات را تقویت می‌کند. اگر این شرایط برای همه ناراحت‌کننده باشد، در عوض برای یحیی گل‌محمدی نویدبخش خواهد بود. حتما سرمربی پرسپولیس خوشحال خواهد شد اگر نوراللهی هم مثل ترابی خیلی زود دیپورت شود و به این تیم برگردد.

کاش این جاده دوطرفه باشد

اسکوچیچ در مصاحبه اخیرش با یکی از سایت‌های اروپایی، برای مهاجمان تیم ملی سنگ تمام گذاشته است. دراگان حتی تا جایی پیش رفته که گفته امثال طارمی و آزمون می‌توانند به رئال مادرید بروند. این حداکثر اعتباری است که سرمربی یک تیم می‌تواند به شاگردانش بدهد. با این حال خوشحال‌تر می‌شویم اگر این جاده دوطرفه باشد و بازیکنان هم همین اعتبار را به سرمربی‌شان بدهند. سردار البته اخیرا با اسکوچیچ مهربان شده است، اما دست‌کم در مورد مهدی طارمی همچنان این سوءتفاهم وجود دارد که او در هوای کارلوس کی‌روش نفس می‌کشد. در این میان برخی اظهارنظرهای خود طارمی هم به شایعات دامن می‌زند. در هر صورت امیدواریم کسب نتایج خوب در تیم ملی آنقدر ادامه پیدا کند که دیگر جایی برای هیچ سوءتعبیری باقی نماند.

این خبر را به اشتراک بگذارید