• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 28 شهریور 1400
کد مطلب : 140942
+
-

با مردم/ هیچ بانکی برای پرداخت ودیعه مسکن همکاری نمی‌کند


در زمان ثبت‌نام مرحله دوم برای دریافت وام ودیعه مسکن نام هیچ بانکی به عنوان پرداخت‌کننده وام تایید نمی‌شود. یعنی شما بانک خصوصی انتخاب کنید یا دولتی فرقی ندارد در هر صورت انتخاب شما تایید نمی‌شود که بتوانید ثبت‌نام خود را تکمیل کنید. این در حالی است که همین روز گذشته مسئولان از تخصیص رقم وام به بانک‌ها برای پرداخت به متقاضیان خبر دادند و اعلام کردند در اولین فرصت اقدام کنید تا جا نمانید! آیا نظارتی بر عملکرد بانک‌ها در این خصوص هست؟
پیری از کرج

  بوستان‌های فاز4 پردیس، جولانگاه سگ‌های ولگرد
مدت‌هاست که بوستان‌های فاز4 پردیس بومهن، جولانگاه سگ‌های ولگرد شده است که با خروج اهالی از منازلشان به آنها حمله می‌کنند و به دفعات هم موجب آسیب و صدمه به افراد شده و آنها را راهی بیمارستان کرده‌اند. از شهرداری منطقه درخواست داریم با جمع‌آوری این سگ‌ها و عقیم‌سازی آنها، از زاد‌و ولد و همچنین ایجاد رعب و وحشت و مزاحمتشان برای اهالی جلوگیری کنند.
  نوری از بومهن


   زباله‌گردها جمع‌آوری و ساماندهی شوند
چرا با زباله‌گردها برخورد نمی‌شود. هر روز در کوچه و خیابان شاهد ده‌ها زباله‌گرد هستیم که ضمن برانگیختن رقت قلب شهروندان صحنه‌های نازیبایی از زباله و آلودگی در شهر رقم می‌زنند. به‌خصوص گوشه و کنار خیابان پیامبر غرب کوچه جهاد اکبر واقع در بزرگراه ستاری واقع در منطقه 5 شهرداری تهران، گونی‌های بزرگ زباله‌ها دیده می‌شود که زباله‌گردها انبار می‌کنند تا آخر شب آنها را ببرند یا اصلا همانجا بماند تا ماشین بیاید دنبالشان. از مسئولان منطقه تقاضا داریم جلوی این موضوع را که در شأن منطقه نیست بگیرند.
پیام دوستی از تهران 

   مخالفان واکسن به‌طور جدی از خدمات اجتماعی محروم شوند
عده‌ای مخالف واکسن چه در داخل و چه در خارج،  نه تنها برای سلامت خود ارزش قائل نیستند بلکه سلامت بقیه را نیز به مخاطره می‌اندازند، وقتی مسئولان ارشد کشورها واکسن می‌زنند و در کشور ما نیز مقامات ارشد واکسن زده‌اند، چه شده است که اینها مخالف واکسن هستند. بهتر است برای کنترل شیوع کرونا و خروج سریع‌تر کشور از بحران از ارائه خدمات اولیه به افراد فاقد کارت واکسن جلوگیری شود.
غفوریان از قاسم‌آباد مشهد

  سازمان تعزیرات از تخلفات کارخانه‌های بزرگ چشم‌پوشی نکند
به نظر می‌رسد سازمان تعزیرات از تخلفات کارخانه‌های بزرگ چشم‌پوشی می‌کند در غیر این صورت باید خبرهایی از کارخانه و شرکت‌هایی که هر روز بی‌مصوبه و بدون دلیل موجه به قیمت ماست، لبنیات و پنیرشان می‌افزایند منتشر می‌شود. برخی شرکت‌ها که پول‌های میلیاردی به صدا و سیما می‌پردازند تا کالایشان را بیشتر به فروش برسانند هر روز آن را گران‌تر می‌کنند و بعید است تعزیرات از این موضوعات بی‌اطلاع باشد.
روان‌پور از تهران 

   کوچه کشاورزیان ملایر نیازمند آسفالت است
با توجه به نزدیک شدن فصل سرما و بارندگی از مسئولان شهرستان ملایر در استان همدان تقاضا داریم نسبت به تکمیل آسفالت کوچه شهید علیرضا کشاورزیان و نیز چند کوچه اطراف آن اقدام کنند. چندین بار از شورای شهر شهرک ازنا و مسئولان شهری تقاضا کرده‌ایم اما تاکنون پاسخی نگرفته‌ایم این در حالی است که برای این کار بودجه‌ای اختصاص یافته بود.
 باقری از ملایر

   خلأهای قانونی برای رفع معضلات شهری برطرف شود
کارشناسان ۱۳۷ و ۱۸۸۸ برای خرابی پله‌برقی متروی فرهنگسرا کمبود قطعات و برای مزاحمت مسافرکش‌ها و بساطی‌های روی پله‌های ورودی مترو، خلأ قانونی را مقصر می‌دانند. مردم چه باید بکنند؟
 فرزاد برخ از تهران

  مشکل مسکن با ساخت آن توسط دولت حل نمی‌شود
مشکل کمبود مسکن راه‌های بهتری به غیر از ساخت مسکن به وسیله دولت دارد. کنترل تورم اولین راهکار است، چرا که اگر تورم کنترل شود مردم می‌توانند خانه اجاره کنند. در صورت کاهش تورم و فعالیت بخش خصوصی حتی افراد معمولی با کمی سرمایه می‌توانند خانه اضافه داشته و اجاره دهند. در کشورهای دیگر کرایه خانه تقریبا برابر قسط خانه و نرخ وام مسکن 3 درصد است. در ایران هم از این روش‌ها الگوبرداری و آنها را اجرایی کنند.
محمدرضا خانقاهی از رشت

    قانون فاصله استاندارد اصناف دوباره اجرایی شود
از مسئولان شهری تقاضا داریم قانون فاصله اصناف را دوباره ایجاد کنند تا هم تنوع اصناف بیشتر شود و هم کاسبان بتوانند به کسب درآمدشان ادامه دهند. اکنون طوری است که دهها اغذیه‌فروشی‌،‌ دهها بانک و... نزدیک هم هستند و در برخی نقاط از یک صنف حتی یک مورد هم نیست و این ضعف محسوب می‌شود. برخی اصناف با تمرکز در یک نقطه شهری، نظم را بر هم زده‌اند و در برخی نقاط دیگر شهر هیچ اثری از آن صنف نیست.
چارباغی از تهران 

   سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا در گیلان مشکل دارد
سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا برای استان گیلان روزهاست که می‌گوید جا نداریم و اجازه ثبت‌نام نمی‌دهد.
رضایی از لنگرود

این خبر را به اشتراک بگذارید