• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 14 شهریور 1400
کد مطلب : 139672
+
-

با مردم/ رقم شارژ کارت بلیت منزلت افزایش یابد


به‌رغم افزایش قیمت در تمام زمینه‌ها رقم اعتبار کارت منزلت بازنشستگان همچنان 150هزار تومان و بسیار ناچیز است. در راستای تکریم این قشر عظیم و پرشمار تقاضا می‌شود به این موضوع توجه شده و رقم شارژ اعتبار این کارت بلیت‌ها افزایش یابد.
ارشادی از تهران 

  برای خرید هر ماشین نو یک ماشین کهنه اسقاط شود
یکی از راه‌های کنترل ترافیک تهران تقسیم مسئولیت بین مردم و مسئولان است به این صورت که تنها به کسانی ماشین نو بفروشند که حتما یک خودروی کهنه اسقاط کنند که در این صورت به وضعیت ترافیک نابسامان شهرهای بزرگ مثل تهران قطعا کمک خواهد شد. از شهرداری و شورای شهر جدید تهران تقاضا داریم برای این موضوع طرح ارائه دهند. 
چابکی از تهران 

  پزشکان غیرمتعهد بازخواست و مجازات شوند
از مسئولان تقاضا داریم پزشکان غیرمتعهد را شناسایی و بازخواست کنند، زیرا باعث بدبینی جامعه به قشر قابل احترام پزشکان می‌شوند.
حمید احمدی از شهررضا اصفهان 

  قطع تلفن ثابت بدون اطلاع قبلی منصفانه نیست
شرکت مخابرات بدون اطلاع قبلی تلفن ثابت مشترکان را قطع می‌کند درحالی‌که شاید بدهی مشترک 10هزار تومان باشد. از مخابرات تقاضا داریم جلوی این موضوع را بگیرند.
امینی از کرمانشاه 

  حضور نیروهای پلیس 110در پردیس کافی نیست
از مسئولان تقاضا داریم تعداد نیروهای پلیس 110در نیروی انتظامی شهر جدید پردیس افزایش یابد زیرا کمبود نیرو عامل حضور کمرنگ نیروهای 110درزمان‌هایی است که مردم تقاضا می‌کنند. گاهی برای یک موضوع پس از چندبار تماس حتی یک نیرو نمی‌فرستند که حداقل مردم احساس کنند پلیس همیشه حاضر است.
محمدی از پردیس

  حمایت از تولید ملی دغدغه مسئولان باشد 
حمایت از تولید ملی باید دغدغه باشد نه شعار مسئولان و خبر رسانه‌ها. اگر حمایت از تولید ملی در دستور کار دولت باشد و در عین حال تولیداتی در کشور داشته باشیم که زیرساخت کافی و لازم برای آنها وجود دارد، در آن صورت امکان واردات کالاهای کیفی هم، میسر می‌شود و سرمایه‌ها از بازارهای جنجالی مثل خودرو و مسکن به سمت تولید می‌آید که به نفع همه مسئولان و مردم است.
علی آبادی کوهسنگی از مشهد

  اتوبوس و مترو را زوج و فرد کنند
با توجه به شرایط اقتصادی جامعه بخش زیادی از مردم چاره‌ای جز استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی ندارند. در این شرایط خودبه‌خود تجمع صورت می‌گیرد و به‌رغم تدابیری که مسئولان در بخش حمل‌ونقل شهری دارند وسایل حمل‌ونقل می‌توانند تبدیل به کانون شیوع کرونا شوند؛ بنابراین ضروری است فکری جدی برای این مشکل بکنند مثلا اتوبوس زمانبندی شده برای افراد دارای کد ملی زوج یا فرد درنظر بگیرند یا تدابیری از این دست.
رنجکش از تهران

   املاح فراوان عامل خرابی کولرها در اصفهان
در سال‌های اخیر خرابی کولرها به‌دلیل نشستن املاح روی بخش‌های مختلف کولر تبدیل به معضل جدی برای مردم در فصول گرم سال شده است. برخی اوقات پوشال‌ها آنچنان درون املاح گم شده‌اند که چاره‌ای جز تعویض آنها نیست درحالی‌که شاید تنها 2‌ماه از تعویض آنها گذشته باشد. چه‌کسی پاسخگوی این حجم از خسارت‌های پنهان به مردم است که هیچ جایی هم سخنی از آنها به میان نمی‌آید. آیا اینکه آب املاح فراوان دارد تقصیر مردم است؟
یوسفی از گزو برخوار اصفهان

  خودروهای فروشنده غذا نیازمند نظارت و کنترل
درحالی‌که راسته‌های اصلی که به راسته غذایی در غرب و مرکز شهر اختصاص داده شده‌اند و به‌دلیل کرونا تعطیل هستند ولی هر روز بر تعداد خودروهایی که به‌صورت سیار غذا و ساندویچ عرضه می‌کنند افزوده می‌شود آن هم در شرایطی که به‌دلیل سیار بودن امکان نظارت بر آنها صفر است. بهتر نیست راسته‌های غذا بازگشایی شوند که امکان نظارت بر آنها میسر است. یا اینکه مسئولان برخورد جدی و قانونی با خودروهای عرضه‌کننده غذا کنند.
توحیدی از تهران

  یک قبر رایگان حق هر شهروندی است
چرا با این همه زمین خالی که امکان تخصیص به گورستان را دارد نباید حق هر شهروندی یک قبر رایگان باشد به‌خصوص در شرایطی که مرگ‌ومیر فراوان است و مردم دستشان واقعا خالی‌است. از مسئولان تقاضا داریم درصورت امکان یک قبر برای هر شهروند در کلانشهرها و شهرهای مرکز استان‌ها درنظر بگیرند.
مشتاق از اسلامشهر

مسئولان پاسخگوی مشکلات مردمی 
در روزنامه‌ها و رسانه‌ها باشند

مطبوعات در ستون‌هایی که برای درج درد دل مردم ومشکلاتی دارند و به هر علتی نتوانسته یا نمی‌توانند آن را به گوش مسئولان برسانند پیام و مشکلات خودشان را از طریق تلفن یا ارسال نامه به روزنامه مورد نظر‌شان می‌رسانند ومتأسفانه شاهد هستیم پاسخ‌ها از صدم درصد سؤالات هم کمتر است لذا از مسئولان وحتی دولت محترم درخواست دارم همانگونه که به میان مردم می‌روند تا مستقیم درددل آنان را بشنوند اولا اینکه ستون حرف مردم در مطبوعات را خوانده و دیگر دستور پیگیری از سوی روابط‌عمومی سازمان‌ها ی مخاطب مردم و پاسخگویی به پیام‌دهنده را صادر فرمایند شاید در بین این همه حرف‌هایی که مردم در روزنامه‌ها می‌نویسند یک پیشنهادی برای کشور مفید باشد و مشکلات مردم برطرف گردد. امید است که حداقل یک نفر به این پیشنهاد جواب دهد ان‌شاءالله. 
با احترام. محمدحسین عسگری

این خبر را به اشتراک بگذارید