• چهار شنبه 5 آبان 1400
  • الأرْبِعَاء 20 ربیع الاول 1443
  • 2021 Oct 27
یکشنبه 14 شهریور 1400
کد مطلب : 139559
+
-

مالک قدیمی‌ترین قنادی تهران در محله سعدی

مشتری مداری رمز موفقیت در کسب و کار است

مشتری مداری رمز موفقیت در کسب و کار است

 در روزگاری که هنوز تهران به اندازه یک جوان نحیف اندام لاغر بود و مثل امروز استخوان نترکانده بود تعداد مغازه‌ها و کسب و کار‌ها هم محدود بودند، به‌ویژه شغل‌های تازه و نوپایی مانند قنادی که ریشه فرنگی هم داشتند.
وقتی تهرانی‌ها فقط شکر پنیر و آبنبات قیچی را فقط به‌عنوان شیرینی می‌شناختند با پدیده نوظهور شکلات‌های کاکائویی همسایه‌های اکراینی خود مواجه شدند. اما این شکلات‌های جدید خیلی زود میان اهل محله و ظرف‌های شیرینی و مراسم شادی و عزای آنها جا باز کرد و تبدیل به بخش جدانشدنی و جذاب زندگی اهالی پایتخت‌نشین شد. از آن زمان تاکنون مشتری‌های این قنادی قدیمی تهران سه نسل پدر، پسر و نوه هستند و پای ثابت خرید شکلات‌ها و شیرینی‌های رولت‌های مخصوص این مغازه هستند. خانم «آراکسی ماتوس» مالک قنادی مینیون درباره رمز موفقیتش در کسب و کارش می‌گوید: «توجه به حقوق مصرف‌کننده و حق انتخاب مهم‌ترین دلیل ماندگاری این مغازه و حضور چند نسل از مشتریان است. معتقدم نباید به دلیل کمبود مواد اولیه یا گرانی جنس دست دوم و تقلبی روانه بازار کرد یا تحویل مشتری داد. برای مثال هنوز هم برای پخت شیرینی از همان فرمول ۶۰ یا ۵۰ سال قبل استفاده می‌شود.»

این خبر را به اشتراک بگذارید