• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 29 تیر 1400
کد مطلب : 136377
+
-

کوتاه از حادثه/ دستگیری آدم ربایان 20میلیارد تومانی در جلفا

5مرد شرور که با ربودن جوانی قصد اخاذی 20میلیارد تومانی از او را داشتند توسط پلیس دستگیر شدند و گروگان‌شان نجات یافت.
به گزارش همشهری، این آدم ربایی چند روز قبل در شهرستان جلفا واقع در استان آذربایجان شرق اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که 5مرد مسلح این جوان 30ساله را با تهدید اسلحه سوار خودرو کرده و از آنجا گریخته بودند.
هدف آنها از این آدم ربایی باج خواهی بود. آنها ساعتی پس از آدم ربایی از گروگان‌شان 20میلیارد تومان پول خواستند و تهدید کردند درصورتی که این پول فراهم نشود جانش در خطر است.
چند ساعت از ربودن این مرد می‌گذشت که خانواده‌اش متوجه ماجرا شدند و آنچه اتفاق افتاده بود را به پلیس گزارش کردند. مأموران پلیس در همان تحقیقات اولیه متوجه ردپای چند آشنا در این گروگانگیری شدند و به تحقیقات خود ادامه دادند تا اینکه پی‌بردند 2نفر از آدم ربایان از اقوام جوان ربوده شده هستند که او را در یکی از روستاهای شهرستان مرند به اسارت گرفته‌اند. مأموران مخفیگاه آنها را به محاصره درآوردند و از آنان خواستند خودشان را تسلیم کنند. در جریان این عملیات هرچند آدم ربایان با مأموران درگیر شدند اما در نهایت با مجروح شدن 2نفر از آدم ربایان، همگی دستگیر و گروگان 20میلیارد تومانی آزاد شد.
یوسف احمدی، دادستان عمومی و انقلاب جلفا با اعلام جزئیات این پرونده گفت: ۲نفر از آنها اقوام فرد ربوده شده و 3نفر نیز اجیر شده توسط آنها بودند که همگی دستگیر شدند. دادستان جلفا همچنین از سرعت عمل مأموران انتظامی و امنیتی شهرستان در برخورد با آدم ربایان تشکر کرد و به کسانی که مسبب سلب آرامش مردم و مخل نظم عمومی جامعه هستند هشدار داد که با آنها برخورد قاطعی انجام خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید