• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 29 تیر 1400
کد مطلب : 136336
+
-

معطلی 8 ساعته در فرودگاه توکیو

ورزشکاران با خستگی المپیک را شروع می‌کنند

معطلی 8 ساعته در فرودگاه توکیو


«بچه‌ها رد دادن دیگه، 6ساعته رسیدیم، نمی‌ذارن بریم بیرون»؛ این متن استوری محمد موسوی بازیکن تیم ملی والیبال بود که عصر یکشنبه از فرودگاه توکیو به اشتراک گذاشت. استوری بعدی موسوی وقتی منتشر شد که آنها از فرودگاه بیرون رفته بودند اما هوا تاریک شده بود: «هنوز در فرودگاه هستیم.» او و دیگر ورزشکارانی که همراه کاروان اول ایران عازم بازی‌های المپیک توکیو شده‌اند، از معطلی 8ساعته در فرودگاه شاکی‌اند.
ورزشکاران رشته‌های تیراندازی، والیبال، شمشیربازی، قایقرانی و تیراندازی ‌با کمان، شنبه‌شب تهران را به مقصد توکیو ترک کردند اما بی‌برنامگی میزبان، آنها را تا شب در فرودگاه معطل کرد. این معطلی اعتراض سرپرست ‌کاروان‌ها را به همراه داشت. همزمان با ایران تیم‌های ورزشی کشورهای دیگر هم وارد فرودگاه شدند، به همین دلیل ترخیص با معطلی همراه شد. مثبت‌شدن تست کرونای 2نفر از مسافران هم مزید بر علت شد تا حضور ورزشکاران در فرودگاه طولانی‌تر شود. ورزشکاران بعد از پشت سر گذاشتن مراحل ترخیص با مشکلات دیگری هم روبه‌رو شدند. ژاپنی‌ها به اندازه تعداد مهمانان، اتوبوس و دیگر وسایل حمل‌و‌نقل فراهم نکرده بودند و اعضای کاروان بیرون فرودگاه هم در صف وسایل نقلیه ایستادند. بعضی از آنها به حدی خسته بودند که به خواب رفتند. اعضای کاروان بالاخره شب خسته و گرسنه به دهکده رسیدند.
پیمان فخری، سرمربی تیم ملی شمشیربازی به فارس گفت: «ژاپنی‌ها بسیار کند هستند و تیم‌ها زیاد. بعضی تیم‌ها ۱۰ساعت در فرودگاه ماندند. کاروان ما هم ۸ساعت معطل شد. همه کاروان‌های شرکت‌کننده در المپیک به این موضوع اعتراض داشته‌اند. صبح امروز هم نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران به شکل رسمی اعتراض کرد.» فخری نگران ورزشکاران است: «دو سه روز طول می‌کشد تا این خستگی از تن ورزشکار خارج شود.» اعضای کاروان ایران به محض ورود به توکیو تست کرونا دادند که تست هیچ‌یک از نفرات مثبت نبود.

این خبر را به اشتراک بگذارید