• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 23 تیر 1400
کد مطلب : 135838
+
-

روی خط خبر/ پایان رسیدگی به شکایات از نتایج انتخابات شوراها

رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور از پایان زمان بررسی شکایات مطروحه درخصوص انتخابات شوراها در هیأت عالی استان‌ها و جمع بندی نهایی گزارشات در هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات تا ۳۱تیرماه خبر داد. حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فرایند بررسی شکایات وارده درخصوص نتایج انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیان کرد: 21تیرماه آخرین مهلت قانونی هیأت عالی نظارت استان‌ها برای رسیدگی به شکایات بود. تعداد معدودی درخواست ابطال نتایج انتخابات را داشتند که به هیأت مرکزی ارسال شده است. وی گفت: از شنبه آتی در هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات به شکایات واصله براساس دلایل و مستندات و نظرات هیأت عالی استان و نظرات بازرسان هیأت مرکزی، رسیدگی می‌شود و در روز ۳۱تیر هیأت مرکزی، نظر نهایی خود را در این زمینه اعلام خواهد کرد.

   ادامه حواشی درگیری نماینده زاهدان و نمکی
حواشی جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در زاهدان و درگیری کلامی وزیر بهداشت با نماینده زاهدان در مجلس ادامه دارد. در همین راستا فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: « دائما درباره مردم مظلوم سیستان و بلوچستان دروغ می‌گویند. آمارهای غلط از تعداد جان‌باختگان می‌دهند. تجهیزات و بیمارستان نداریم، می‌گویند تخت‌ها خالی است. اعتراض هم که می‌کنیم، هتاکی می‌کنند. مراقب بهداشت روان و دهانتان باشید آقای وزیر بهداشت!» دوشنبه‌شب برگزاری جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در زاهدان با حواشی همراه بود. در این نشست که به‌صورت زنده از شبکه استانی پخش شد، درگیری لفظی شدید و توهین‌آمیزی میان سعید نمکی، وزیر بهداشت و فداحسین مالکی، نماینده زاهدان صورت گرفت که انتشار این صحبت‌ها واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت.

  وعده سپاه برای مقابله با کم آبی
سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دانشگاه جامع امام حسین(ع) اقدام ارزشمندی را در حوزه غلبه بر مشکل کم‌آبی و بی‌آبی انجام داده است که در روزهای آینده از این دستاورد بزرگ رونمایی خواهد شد. به گزارش مهر، او دیروز  در نشست با فرماندهان سپاه‌های استانی  این خبر را اعلام کرد ، وی همچنین  با بیان اینکه چالش‌ها و موانعی که دشمن برابر نظام اسلامی ما قرار داده است در برابر هر نظامی در عالم می‌گذاشت آن را فرو می‌ریخت افزود: به فضل الهی توطئه‌های دشمن طی این چهار دهه موجب استحکام و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است و هرچه دشمن هماوردی می‌کند، استخوان‌های این نظام و جامعه قوی‌تر می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید