• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 21 تیر 1400
کد مطلب : 135660
+
-

با مردم/ سهام عدالت جاماندگان چه شد


چند‌ماه قبل یکی از مسئولان ارشد اعلام کرد که به جاماندگان سهام عدالت به‌خصوص بازنشستگانی که این سهام را نگرفته‌اند سهام عدالت می‌دهیم و بعدتر اعلام کردند که واگذاری سهام عدالت به جاماندگان عملیاتی شد. اما هنوز خبری نشده است و ما همچنان منتظریم از حق قانونی خود برخوردار شویم.
فدایی از تهران 

  معلمان عشایر در سخت‌ترین شرایط بدون حقوق
معلمان عشایر وضعیت بسیار سختی دارند چرا که مدت‌هاست حقوق نگرفته‌اند. این قشر نه خودشان توان خرید گوشی هوشمند دارند و نه عموما دانش‌آموزان‌شان گوشی هوشمند دارند بنابراین مجبور به مراجعه حضوری به تک تک دانش‌آموزان و ارائه دروس هستند درحالی‌که حتی برای کرایه ماشین معطل می‌مانند. به داد این معلمان مظلوم برسید.
رضا از الیگودرز

  حقوق سرایداران مدارس تعیین تکلیف نشد
بعد از مدت‌ها بحث و جدل بر سر حقوق بخش‌های مختلف آموزش‌و‌پرورش و تعیین تکلیف آنها در مورد نیروهای سرایدار و خدمتگزاران مدارس هیچ تصمیم مشخصی گرفته نشد. این قشر نه مانند کارگران حقوق می‌گیرند و نه از مزایای کارمندی برخوردارند. همه‌‌چیز مبهم است حق مسکن و خواروبار مانند کارگران ندارند اما عیدی و پاداش آنها کارمندی است. سرجمع حقوق یک سرایدار اکنون به 3میلیون و 500هزار تومان می‌رسد که نیازمند بررسی و تغییر و تعیین تکلیف است.
حسین حسینی

  بر دستفروشان غذایی مترو نظارت شود
اگر نظارت بر دستفروشان امکان‌پذیر یا مهم نیست حداقل بر دستفروشان غذایی مترو که مستقیم با جان مسافران سر و کار دارند نظارت شود تا هر کس از درون خانه‌اش کالای نامرغوب خود را تبدیل به غذا نکند و به خورد مسافران خسته و گرسنه مترو ندهد.
سپاسی از کرج 

   توقع ما از دولت جدید بهبود اوضاع اقتصادی است
اولین و مهم‌ترین توقع ما از دولت جدید بهبود اوضاع اقتصادی است. زیرا بدیهی است که اگر مدیریت‌ها اصلاح شود در این کشور همه‌‌چیز به قدر کفایت وجود دارد و فقط نیازمند مدیریت اصولی هستیم.
امیدی از تهران

  پاسخگویی به بازنشستگان با صبر و سعه صدر باشد
توقع می‌رود کارمندان و کارکنان جوان‌تر پاسخگو در کانون‌های بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان بیمه‌های تامین اجتماعی در شهرهای کشور، ازجمله شعبه ۲ کانون بازنشستگان در اصفهان با صبر و تحمل و توجه و سِعه صدرِ پاسخگوی سؤالات مراجعه‌کنندگان خود که اغلب کهنسال هستند باشند و حتی پاسخگویی به سؤالات بی‌ربط و ناشی از بی‌اطلاعی آنها ‌از موارد مرتبط با کارِ کانون‌ و شرح وظایف قانونی آنها باشد.
محمود بلیغیان از اصفهان
 
  واگن‌های مخصوص زنان در مترو مملو از دستفروشان مرد
فروشنده‌های مرد حاضر در مترو با رفتارهای نادرست حتی در میان شلوغی واگن‌های بانوان برای دستفروشی به داخل واگن‌ها می‌آیند و در مواردی هم ایجاد مزاحمت می‌کنند. چرا جلوی ورود دستفروشان مرد به واگن خانم‌ها گرفته نمی‌شود؟ هر چند که باید جلوی ورود همه دستفروشان به مترو گرفته شود.
ضیایی از تهران 

  دولت بعدی بی‌اثر بودن تحریم‌های آمریکا را ثابت کند
امید همه ما که رأی دادیم این است که دولت جدید شرایط جامعه به‌ویژه اوضاع اقتصادی مردم را بهبود بخشد و ثابت کند که کرونا و تحریم‌های آمریکایی که ازسوی دولت فعلی عامل ایجاد شرایط نابسامان معرفی می‌شود بهانه است. 
سادات حسینی از قزوین

  معدوم‌سازی‌ سگ‌های خوزستان عامل عذاب الهی است
شیوه معدوم‌سازی‌ سگ‌های بی‌صاحب در خوزستان که دهانشان را با بست پلاستیکی بسته بودند آنقدر منزجر‌کننده است که عاملین این اقدام شک نکنند عذاب الهی به‌دنبال دارد. آزار رساندن به حیوانات موجب خشم انسان‌های خوش قلب و پروردگار عظیم‌الشان است.
عاصمی از خوزستان

   پزشکان داروی منسوخ شده را نسخه می‌کنند
برای درمان بیماری به پزشکان مراجعه می‌کنیم و بدیهی است که برای ویزیت و دارو و آزمایش و غیره هزینه می‌کنیم، ‌اما درنهایت تأسف برخی پزشکان داروهایی تجویز می‌کنند که مسئولان داروخانه می‌گویند مدت‌هاست دارو منسوخ شده است. آیا نظارتی بر به روز شدن دانش پزشکان نیست؟ راهی برای جبران وقت و جان و مال می‌شناسید؟ توقع این است که بر این وضع نظارت شود.
بیماری از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید