• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
دو شنبه 21 تیر 1400
کد مطلب : 135581
+
-

صدای همشهری

  حذف لبنیات از سفره مردم 
در خبرها اعلام شده بود که قیمت هر کیلو شیرخام ۶هزارو ۴۰۰تومان، آن‌هم در دامداری، تعیین شده‌است. اگر این خبر صحیح باشد، باید دوباره شاهد افزایش قیمت شیر در مغازه‌ها و لبنیاتی‌ها باشیم و به گفته خود مسئولان، فراورده‌های لبنی هم تاحدود زیادی افزایش قیمت خواهد داشت. چنین افزایش قیمت‌هایی قطعا سبب کاهش مصرف لبنیات در خانواده‌ها خواهد شد؛ موضوعی که می‌تواند تبعات بسیاری به‌ویژه برای کودکان به‌همراه داشته باشد. مسئولان لطفا پاسخگوی ابهام‌ها وسئوالات مردم دراین زمینه باشند.
شهرام احدی از زنجان

   قطع خارج از برنامه برق
در روزهای گذشته برق برخی مناطق شهر سمنان بدون برنامه و اطلاع قبلی قطع می‌شود و این موضوع مشکلات بسیاری برای شهروندان به‌وجود آورده‌است. گاهی اوقات حتی بیش از یکبار در روز و فراتر از برنامه خاموشی از پیش اعلام شده، شاهد قطع برق هستیم. چه کسی پاسخگوی خسارت‌های شهروندان و مشکلاتی که چنین بی‌برنامه‌گی‌هایی به‌وجود می‌آورد، خواهد بود؟ مسئولان شرکت برق استان باید دراین زمینه چاره‌ای بیندیشند.
یک شهروند از سمنان

  خسارت خشکسالی به کشاورزان
کشاورزی از مانه و سملقان در استان خراسان‌شمالی هستم که در سال‌جاری خشکسالی خسارت‌های زیادی به زمین‌های کشاورزی‌ام وارد کرده‌است و میزان برداشت محصولاتم به‌صورت چشمگیری کاهش یافته‌است. از مسئولان اداره جهادکشاورزی می‌خواهم تدابیری بیندیشند که حداقل بخشی از خسارت‌های ما جبران شود.
صبوری از مانه و سملقان
 

این خبر را به اشتراک بگذارید