• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
سه شنبه 8 تیر 1400
کد مطلب : 134520
+
-

با مردم/ تسویه معوقه حقوق همسان‌سازی‌ بازنشستگان چه شد؟


قرار بود تسویه معوق حقوق همسان‌سازی‌ بازنشسته‌ها در خرداد اعمال شود که اکنون تیرماه هم به نزدیک یک سوم‌ماه رسیده و خبری از تسویه این رقم نیست. لطفا بازنشستگان تامین اجتماعی را دریابید.
جهانگیر بازنشسته تأمین اجتماعی

  پله برقی زیر گذر گلوبندک  را راه‌اندازی کنید
ضمن قدردانی از مسئولان بابت افتتاح زیرگذر چهارراه گلوبندک، تقاضا دارم نسبت به راه‌اندازی پله‌های برقی این مکان هم اقدام کنند.
صولتی از تهران  

   فضای سبز سنندج با آب شرب آبیاری می‌شود 
به‌رغم تأکید مسئولان بر صرفه‌جویی در مصرف آب و گرمای بی‌سابقه امسال، فضای سبز شهر سنندج با آب شرب آبیاری می‌شود. تقاضای عاجل داریم که جلوی ادامه این روند گرفته شود.
سوگندی از سنندج

   نمازخانه متروی تجریش بسیار کثیف است
نمازخانه متروی تجریش بسیار‌ کثیف است و مراجعه و تذکر به کارکنان این ایستگاه هم بی‌نتیجه بوده است.از مسئولین مترو درخواست رسیدگی داریم.
ابراهیم‌زاده از تهران

  سرگردانی سگ‌های ولگرد در پارک امام خمینی شهریار
مدتی است که تعدادی سگ ولگرد در پارک امام خمینی واقع در شهرک اندیشه شهریار سرگردان هستند که موجب ترس اهالی و کودکان شده‌اند. از شهرداری منطقه درخواست رسیدگی و جمع‌آوری این سگ‌ها را داریم.
شهرکی از شهریار

   امیدواریم دولت بعدی بتواند فاصله طبقاتی را از بین ببرد
ما خانوادگی در انتخابات شرکت کردیم و به امید بهبود اوضاع و برداشته شدن فاصله طبقاتی به رئیس‌جمهور منتخب رأی دادیم و بسیار امید داریم که وعده‌های انتخاباتی محقق شود که اگر نشود دیگر امیدی نیست.
فرهانی از اراک

   شهروندان تهرانی با آب شرب فرش و موکت نشویند
از شهروندان تهرانی خواهش می‌کنم برای شست‌وشوی فرش و موکت از آب شرب استفاده نکنند و از خدمات قالیشویی استفاده کنند .
زارعی از محله بازار مبل

   فدراسیون دوچرخه‌سواری در ترویج فرهنگ کوتاهی می‌کند
فدراسیون دوچرخه‌سواری برای ترویج فرهنگ استفاده از این وسیله نقلیه نقش سازنده‌ای دارد که از آن غافل است. این نهاد می‌تواند با قراردادن تشویق‌هایی مانند بیمه دوچرخه‌سواران یا جوایزی نظیر وسایل ایمنی دوچرخه‌سواری و قرعه‌کشی دوچرخه و... به گسترش فرهنگ این اقدام خوب و سازنده به‌خصوص در تهران کمک کند.
شمسایی از تهران 

  چراغ راهنمایی چهارراه کمالشهر مدت‌هاست خراب است
چراغ راهنمایی و رانندگی سر چهارراه اصلی کمالشهر (تقاطع ولی‌عصر با خیابان امام خمینی) از مدت‌ها قبل خراب است که باعث اختلال در تردد شهروندان و خودروها شده است. از مسئولان تقاضا داریم نسبت به برطرف کردن خرابی این چراغ سریع‌تر اقدام کنند.
افشاری از کمالشهر کرج
 

این خبر را به اشتراک بگذارید