• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
سه شنبه 8 تیر 1400
کد مطلب : 134433
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Z6EDv
+
-

صدای همشهری

    زمان بیرون قرار دادن زباله
شهروندان در بعضی از مکان‌ها زمان بیرون گذاشتن زباله را رعایت نمی‌کنند و به دلیل تجمع زباله‌ها موجب آزار دیگر شهروندان می‌شوند. نمونه این اتفاق در برخی خیابان‌های اصفهان می‌افتد. لطفا شهرداری به رفع این مشکل اقدام کند.
محمدی از اصفهان

   شست و شوی خودروها در بلوار ناهارخوران
با توجه به اینکه در محدوده جاده ناهارخوران تابلوهای زیادی با تذکر ممنوعیت شست و شوی اتومبیل نصب شده است، اما هر جمعه تعداد زیادی از شهروندان بدون توجه به حریم تفریحی و تابلوهای نصب شده به شست و شوی خودورهای خود اقدام می‌کنند. این اتفاق سیمای شهری را بر هم می زند. لطفا مسئولان نظارت کنند.
یک شهروند از گلستان  

  منطقه گردشگری خدا آفرین اینترنت ندارد 
خداآفرین از مناطق گردشگرپذیر آذربایجان شرقی است، اما هیچ یک از اپراتورهای تلفن همراه قادر به ارائه اینترنت در این منطقه نیستند. این در حالی است که به دلیل توریستی بودن منطقه امکان استفاده از اینترنت ضروری است.
یک شهروند از آذربایجان شرقی

   فاضلاب محمدشهر در جوی آب 
محمدشهر حد فاصل کوچه لاله و کوچه شهید اسماعیل مصدق بعد از ترمیم حاشیه خیابان بتن ریخته شده و آسفالت نشده است و آب فاضلابی که از سر ولدآباد باید در جوی بریزد، مستقیم وارد خیابان و جوی آب می‌شود.
سرایی از محمدشهر البرز

  بازسازی بافت فرسوده زنجان
اغلب ساختمان‌های موجود در خیابان سبزه‌میدان تا چهارراه، قدیمی هستند و نیاز به بازسازی دارند. از مسئولان می‌خواهیم نگذارند بافت قدیمی این خیابان از بین برود.
جمشیدی از زنجان

   تردد تاکسی‌های فرسوده در قم
برای کلانشهر زیارتی چون قم که سالانه ده‌ها میلیون زائر و مسافر داخلی و خارجی را میزبانی می‌کند، زیبنده نیست تاکسی‌های فرسوده در هسته مرکزی شهر تردد کنند. اگر مالکان این تاکسی‌ها تمایلی به استفاده از تسهیلات برای تعویض تاکسی ندارند، می‌توان با هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی از ورود آنها به هسته مرکزی شهر جلوگیری کرد.
یک شهروند از قم

   خاموش بودن پله‌های برقی
پله‌های برقی ضلع غربی پل عابر پیاده مقابل کلینیک طوبی در ساری برخی از روزها خاموش است. در حالی که این پله برای رفت‌وآمد بسیاری از افراد مسن و بیمار مورد استفاده قرار می‌گیرد و خاموش بودن آن برای این افراد مشکل ایجاد می‌کند. لطفا شهرداری این پله‌ها را در ساعت‌های پیک تردد روشن نگه دارد.
احمدزاده از مازندران

این خبر را به اشتراک بگذارید