• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 7 تیر 1400
کد مطلب : 134406
+
-

با مردم/ اتوبوس ها همیشه قبل از حرکت، بازدید فنی رسمی شوند

 واقعه درگذشت دو خانم خبرنگار درحادثه واژگونی اتوبوس در اثر نقص فنی ترمز و نیز درگذشت سربازان دوره آموزشی در جاده، نشان از ضرورت معاینه فنی رسمی برای همه اتوبوس های برون شهری دارد. به این صورت که همه اتوبوس ها در مبدا پس از ارائه برگه بازدید فنی مجوز حرکت داشته باشند و برای هر سفر و حداقل هر چند سفر یک‌بار، این موضوع اجباری باشد تا کمتر شاهد وقوع چنین حوادث غمباری باشیم.
کامران از شهریار

  سرقت سنگ قبرهای قیمتی از بهشت زهرا
مدتی قبل خبری از سرقت سنگ های قیمتی روی قبرها در بهشت زهرا شنیدم و بعد از چندبار پیگیری از حراست بهشت زهرا به من گفتند، بله مواردی اتفاق افتاده است اما نظارت بر این موضوع بر عهده نیروی انتظامی است و باید شکایت کنید تا به موضوع رسیدگی شود. آیا این صحیح است وقتی موضوع تخلف را اعلام می‌کنیم دست روی دست بگذارند و منتظر بمانند تا یک نفر شاکی شود. پس جنبه عمومی جرم چه می‌شود. یعنی اموات هم از سرقت در امان نباشند؟
زمانی از تهران

   تعاونی مسکن زمین‌های مردم زنجان را نمی‌دهد
در زنجان چند تعاونی مسکن به‌رغم دریافت میلیاردها تومان سرمایه مردم و گذشت سال‌ها از آن، هنوز زمینی واگذار نشده است. این در حالی است که زمین‌ها سند مادر دارند و دارای مشکل خاصی نیستند. مسئولان اعلام کرده‌اند؛ خرید و فروش این زمین‌ها غیرقانونی است که باید پرسید اگر چنین است چرا بارها پیشنهاد خرید همین زمین‌ها به دولت داده شده است؟ تقاضا داریم قوه قضائیه این مشکل چند ده ساله را یک‌بار برای همیشه حل کند.
جمعی از اعضای شرکت‌های نورپران، ویلاشهر، فتح‌یاران و خیاطان

   کارکرد پارک‌ها و ورزشگاه‌ها باید فرق داشته باشد
کارکرد پارک با ورزشگاه فرق دارد درحالی‌که در کشور به این موضوع توجهی نمی‌شود. در پارک شهر و بسیاری از پارک‌ها اکثر پیاده راه‌ها و مناطق سایه‌دار را پر میز تنیس و وسایل ورزش و پیست دوچرخه و شهربازی کرده‌ و هیچ جای آرامشی برای مردم در نظر نگرفته اند و متأسفانه این نقاط، محل سروصدا و دعوا در زمان شلوغی هستند و در بسیاری از پارک‌ها نیمکت، جای سایه و محل آرامش پیدا نمی‌شود.
صبوری از تهران

   افزایش نرخ عوارض اتوبان قزوین-رشت عادلانه نیست
نرخ عوارض اول اتوبان قزوین - رشت واقع در محدوده محمودآباد نمونه قزوین بدون اعلام رسمی و اطلاع‌رسانی افزایش پیدا کرده است. آن هم افزایشی که عادلانه نیست؛ زیرا در این مسیر دو با ر عوارض دریافت می‌شود.
غیاثی از قزوین

  ‌سارقان پس از دستگیری به سرعت رها نشوند
اغلب سارقان پس از سرقت و همه زحماتی که نیروی انتظامی و مال باختگان برای دستگیری آنها و طی روند قانونی می‌کشند، به سرعت رها شده و به سرقت‌های خود ادامه می‌دهند. سارق منزل من که با مدارک مستند ازجمله جا ماندن لباس و اثر انگشتش در خانه ردیابی و دستگیری شده بود تنها چند روز بعد از دستگیری توسط نیروی انتظامی رها شد و دوباره سرقت کرد و این بار دوچرخه همسایه را دزدید. مسئولان قضایی برای این موضوع تدبیری کنند تا سارقان متنبه شوند.
گودرزی از تهران


 

این خبر را به اشتراک بگذارید