• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 1 تیر 1400
کد مطلب : 133857
+
-

پلیس وظیفه‌شناس، منجی مرد جوان شد


مرد جوان به دلایل نامعلومی تصمیم گرفته بود به زندگی‌اش پایان دهد، اما پلیس وظیفه شناس وقتی او را در یک قدمی مرگ دید همه تلاشش را برای نجات او انجام داد.
به گزارش همشهری، روز یکشنبه به مرکز فوریت‌های پلیسی کرمانشاه خبر رسید که مرد جوانی با بستن رشته طناب به یکی از پل‌های شهر قصد دارد به زندگی‌اش پایان دهد. دقایقی از این تماس تلفنی می‌گذشت که گروهی از مأموران راهی محل حادثه شدند. یکی از مأموران مصطفی فرهمند نام دارد. او درباره این حادثه گفت: مرد جوان با بستن رشته طنابی به میله‌های متصل به پل قصد داشت تا خود را از آن حلق آویز کند. او در تصمیم اش جدی بود و هر لحظه امکان داشت نقشه‌ای را که کشیده، عملی کند. او تهدید می‌کرد اگر کسی نزدیک شود خودش را پایین می‌اندازد و به حرف هیچ‌یک از حاضران در صحنه توجهی نمی‌کرد.
این مأمور پلیس ادامه داد: من به آرامی به این جوان نزدیک شدم و تلاش کردم با او صحبت کنم. وقتی چند دقیقه با او صحبت کردم کمی آرام شد و گفت: به‌دلیل مشکلات خانوادگی تصمیم به این کار گرفته است. من باز هم به صحبت با او ادامه دادم و از او خواستم طناب را از خودش جدا کند. هرچند او راضی به این کار نمی‌شد، اما در نهایت قبول کرد و از تصمیمی که گرفته بود منصرف شد.
به‌گفته این مأمور پلیس، پس از نجات مرد جوان، او که دچار هیچ آسیبی نشده بود برای انجام مشاوره‌ به کلانتری منتقل شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید