• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
دو شنبه 31 خرداد 1400
کد مطلب : 133750
+
-

با مردم/ دستورالعمل‌های کرونا در گرمدره به‌هیچ‌وجه رعایت نمی‌شود


در گرمدره کرونا مانند سایر نقاط بیداد می‌کند اما هیچ اراده‌ای از سوی مردم و مسئولان برای مبارزه با آن نیست و به‌خصوص از سوی مردم مسئولیت اجتماعی برای رعایت اصول مهار آن کمرنگ است.
سلگی از گرمدره 
 
  اصلاح برخی سیاست‌های نادرست، عمده‌ترین توقع از دولت 
اگر قرار است گشایشی شود برخی سیاست‌های نادرست اقتصادی و بین‌المللی باید اصلاح شوند که در این صورت مسیر پیشرفت کشور هموارتر می‌شود.
آرمان از سنندج 
 
  پارک شقایق قرق سگ‌های ولگرد 
در پارک شقایق خانی آباد نو، واقع در منطقه 19شهرداری تهران سگ‌های بزرگ پرسه می‌زنند. روی چمن‌ها را آلوده می‌کنند و خانواده‌ها را می‌ترسانند. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
سلیمانی از خانی آباد نو

  جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی در اصفهان کافی نیست
با توجه به گرانی و مقرون به صرفه نبودن سوخت بنزین و روی آوردن اغلب خودروداران به‌خودروهای گاز سوز و دوگانه‌سوز، ضروری است که تعداد جایگاه‌های مجهز سوخت‌گیری گاز طبیعی سی‌ان‌جی در شهر بزرگ اصفهان که هم‌اکنون بسیار کم و با تعداد سکوهای محدود و پرازدحام است، به تعداد کافی افزایش یابد.
محمود بلیغیان از اصفهان

  ساعات کاری متروی تهران افزایش یابد 
 چرا ساعت کاری قطارهای مترو تا 12شب تمدید نمی‌شود. بسیاری از افراد مانند من که وضعیت درآمد و معیشت مناسبی ندارند و باید تا دیروقت کارکنند ناگزیر به استفاده از مترو هستند درحالی‌که ساعت کاری مترو تا 10شب بیشتر نیست. از مسئولین مترو تقاضا داریم با افزایش ساعت کاری به قشر کم درآمد کمک‌کنند.
علوی از تهران

   معوقات فروردین‌ماه مستمری‌بگیران پرداخت نشد 
مسئولین وعده دادند که معوقات فروردین‌ماه مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی، با حقوق خرداد‌ماه واریز می‌شود. متأسفانه این وعده عملی نشده است.
توکلی از سمنان

   ایستگاه‌های مترو به نام شهدای مترو نامگذاری شوند 
در طول ساخت مترو که به حق از بهترین اقدامات دولت جهت کاهش ترافیک و سهولت رفت‌وآمد مردم بوده است تعدادی از کارگران و مهندسین بر اثر ریزش مترو و نشست زمین جان خود را از دست دادند و به نوعی برای رفاه حال هموطنان خود شهید شده‌اند. از مسئولین تقاضا داریم جهت پاسداشت و یادبود این افراد فداکار، ایستگاهی را به نامشان نامگذاری کنند.
شمس از تهران

  کانال‌های رادیویی داخلی در جاسک دریافت نمی‌شود 
متأسفانه هیچ کانال رادیویی داخلی و فارسی زبان، در شهرستان جاسک استان هرمزگان، قابل دریافت و استفاده نیست. این در حالی است که کانال‌های کشورهای همسایه و حتی رادیوهای هندی به‌خوبی قابل دریافت هستند. از مسئولین صدا و سیما درخواست تقویت آنتن و کانال‌های داخلی این استان را داریم.
زارعی از جاسک

  دستور قوه قضاییه در مورد خانه‌های اجاره‌ای اجرا نشد 
 چرا دستور قوه قضاییه در مورد تمدید قرارداد با مستأجران و اضافه نکردن نرخ اجاره به‌درستی اجرا نمی‌شود؟ ‌من به‌عنوان یک مادر سرپرست خانواده با 3 فرزند بیکار و درآمد اندک، به خواست و فشار صاحبخانه، مجبور به تخلیه محل سکونت خود هستم. چه‌کسی به داد ما می‌رسد؟ 
 عابدین پور از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید