• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
یکشنبه 26 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130628
+
-

اجرای ۵۸ پروژه کوچک‌مقیاس در منطقه ۱۰

اجرای ۵۸ پروژه کوچک‌مقیاس در منطقه ۱۰

۵۸ پروژه کوچک‌مقیاس محلی در نواحی سه‌گانه منطقه ۱۰، برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان و همچنین توسعه سرانه‌های مورد نیاز، تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.  شهردار منطقه ۱۰ با اعلام این خبر افزود: «حداکثر رضایت شهروندان، جلب مشارکت اهالی محل با حداقل هزینه در ارتقای کیفیت زندگی و افزایش تعلق محله‌ای از خصوصیات بارز پروژه‌های خردمقیاس در سال گذشته بود.
در سال گذشته با برگزاری جلسات متعدد کارگروه توسعه محله‌ها با مشارکت دبیران و اعضای شورایاری و مدیران دفاتر توسعه محلی، ۳۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال تعریف و اجرا شد.»
به گفته «مجید رباطی»، در این برنامه ۱۱ پروژه به پایان رسیده و ۲۳ پروژه با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در مرحله نهایی قرار دارد. شهردار منطقه ۱۰ در بخشی از سخنان خود محله‌محوری و استفاده از ظرفیت مشارکت‌های مردمی، شناسایی مسائل و نیازها با استفاده از نظر اهالی و شورایاری و همچنین اولویت‌دهی به مشکلات ساکنان محل را از مهم‌ترین رویکردهای این‌گونه پروژه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: «بر همین اساس، در سال جاری ۵۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در زمینه بهسازی و ساماندهی، احداث و تجهیز مراکز و کاربری‌های خدمات محله‌ای تدارک دیده شده است.». رباطی در ادامه اضافه کرد: «بهسازی محیطی، مناسب‌سازی، آرام‌سازی و ایمن‌سازی معابر، احداث مسیر دوچرخه، بازگشایی معابر، احداث، مناسب‌سازی و ساماندهی پیاده‌روها، ساماندهی و بهسازی میدان‌ها، ساماندهی فضاهای بی‌دفاع شهری برشمرد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید